Saturday, January 31, 2009

Not pink but brown sugar

Guess what Fredriks surprise was!!??!! Yep, my very own, long wished for, blog mini pc!

Actually, though I've said it here a few times that I wished for a pink one, I took the brown one! My thinking is that I'm going to order a skin for it that goes in brown and pink and then even get a carrier for it in pink. Perfectly me! I'm usually a black and brown kind of person who loves to accent in pinks and purples and I kept up the same habbit.

When we got home we held up some wine and as a thank you I made a great dinner for all of us.
Gabriel helped take some pictures:

(I can't believe how fat I am right now...ush)

(fucking hell, the pics wont go in and soon I'm throwing this thing out the window, pms as I am)


(finally)



If you look close you can see my dark brown Acer:)



This weeks illnesses by the way, well no stomach flu for me but today I've had fever and a head cold. I've been going on the asperin diet all day, hope it doesn't get worse!
Time to go play with my new toy:)

12 comments:

Anonymous said...

OJ! Vilken present!! vad kul. Hoppas ni mår bättre hos er allihop. Jag försökte ringa dig tidigare idag, men vi ses väl imorgon om inte annat. Kram Kram!

Anonymous said...

darling you look great som vanligt kram

Anonymous said...

Fin du ar! Harligt leende!
Ser fram emot manga timmars chattande pa din nya present! O du... Bilder.. Haha! Kram

Anonymous said...

Hej. Jag har en precis likadan men i rosa. :) alltid varit anti mot rosa det är så köns bestämt men för första gång i mitt liv förutom en rosa kjol valde jag rosa och den är så liten och söt :) kram

Monica Hansen said...

Nänänä.. du är INTE tjock, du är VACKER!

Monica Hansen said...

P.S Grattis till datorn:)

Anonymous said...

Åh Massa Grattis kära söta du! :-D Och du är så himla vacker, säg inget annat! Du strålar verkligen på alla foton, man blir glad bara av att se dem! :-D Jag tittade ju alla färger när jag köpte min och den bruna är verkligen snygg. Så stilfull, jag förstår mycket väl att du valde den, och brunt och rosa är ju så snyggt ihop.
Önskar dig massa roliga timmar med din nya leksak nu. =))

Många varma kramar i kylan. Hoppas du inte blir sjuk, men då har du ju i allafall något att pyssla med i sängen. ;-)

30Something said...

Tack för alla era härliga och fina kommentarer. Jag blev alldeles rörd här när jag läste. Det betyder så mycket för en snart 35 åring med trytande självförtroende. Många kramar allihoppa...blev så GLAD!!

Anonymous said...

Snygg burk! Och snygg tjej såklart. :)
Hoppas ni friskar på er och att året blir snällare emot dig i fortsättningen. Stor kram / L

Anonymous said...

du skiner som en solstråle och är vacker som en sommardag! snygg dator btw. kram kram

Anette said...

Hej! Jdå, jag minns er! Jättekul att träffas tycker jag också!Såg bild på Jake, han var fin! Var det Liberian Girl du skulle ha? Vore skoj att träffas någon mer gång om du vill? Tack, hoppas att de går bra på söndag.
Hade bra! Mvh Anette

Anonymous said...

Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.