Sunday, February 01, 2009

Launch Party

I'd like to invite you all to join me at my launch party!! I'd give you all champagne but my head is already killing me;)


I've started a new blogg that is less personal, more contests and a whole lot about dog, children and plus womens fashion! My hope is to try and find good deals and let you know about them. Tips, shopping, contests, for&against list and a whole lot more!
My main focus is going to be on fashion for bigger women since I really miss that myself. I decided to do something about it. I'm even going to be running a Second Hand shop with everything from doggy wear to handbags!
I'd love for your help in launching my blog and if you like what you see please help me spread it on. Feel free to contact me with rice and rose too. Every bit helps!

Lily Hearts Blog

I'll still be writing here of course because this is my personal blog for friends and family. The new blog is in swedish and I really hope you enjoy it!

Any questions or helpful hints: missb74@hotmail.com

7 comments:

Anonymous said...

klart du ska ha 35-årsfest! Jag har köpt present ju!;-)

Anonymous said...

klart du ska ha 35-årsfest! Jag har köpt present ju!;-)

Anonymous said...

klart du ska ha 35-årsfest! Jag har köpt present ju!;-)

30Something said...

Nej hade inte tänkt ha något alls, vi har skiftat mellan en bjudning typ cocktail party till inget alls. Vad har du köpt, jag kanske ändrar mig hahaha. puss darling

Anonymous said...

Heeej vännen och grattis till nya härliga bloggen! :-D Den ser jättefin ut, och klantiga jag som inte fattar nånting (virrhöna var det ja..*s*) har läst i kapp allting nu. =)) Tur att jag fattar när du skriver rent ut i min blogg i allafall. *skratt*
Det ska bli jättekul att följa den också och jag ska förstås göra massa reklam för dig. :-D
Hoppas du har haft en fin kväll.
Kramar om!

Ps. Anledningen till att jag skriver här och inte i den nya är att jag hade problem med kommentarsfunktionen där. Jag fick bara upp "Sidan kan inte visas" varenda gång. Men det kan lika gärna vara min dator som strular. Här gick det bra i allafall. :-)
Kramiz!

Anonymous said...

God morgon gumman! Vad himla fint det låter! Du måste ju fota och lägga upp dina tatueringar nångång så man får se dem. Eller maila dem till mig om du inte vill blogga om dem…*s* Det skulle vara jättekul att se. Jag har gått och trånat efter en tatuering i flera år nu, så jag kommer nog troligtvis göra det till slut. Men jag får nog supa mig redigt full först..haha! Nej, skämt åsido, men alla säger att det inte går att jämföra med nålstick så det gäller nog bara att komma över den där “våga-gränsen”.

Hoppas du får en jättefin dag. Det är himla kallt här, och jag kan inte tänka mig att ni har det så där jättemycket varmare uppe hos er. Tur att det finns snygga vovvekläder. ;-)

Massa kramar och tack för kaffet. :-)

Anonymous said...

Jag TROR faktiskt du ändrar dig!!;-)

Så en liiiiiten födelsdagsfika bar för mig får du allt ha!:-D