Friday, February 20, 2009

List

Maple walnut fudge
Mocha fudge
Sour cream coffee cake with nuts
Peanut butter and Jelly bars (actually taste like a dry sandwhich which would have been easier to make)
Herb, pine nuts and olive oil mix (for tomorrows dinner)

That's just some of what I've made today. Sounds delish doesn't it? I'm on a break now but I think it's over soon. For some reason I had the great idea to make homemade pizza tonight so time to start making the dough soon. It's going to be goooooddddd!
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?

3 comments:

Anonymous said...

Vad duktig du är!! jag brukar köpa färdig pizza-kit. Deg på rulle. tycker den är både god och lätt att arbeta med. Vi ses i morgon!! kram kram!

Anonymous said...

Åh, vad gott allt låter.. min tråkiga frukostmacka ser genast mindre aptitlig ut.. och javisst önskar jag att min boyfriend was a freak like you ;-)
Tack för kommentaren på bloggen! ska prata med dem nästa vecka. Ska inte döma ut dem helt och hållet innan vi pratat med dem, även fast jag gravid och hormonstinn vill nita alla som kan tänkas vara orsaker till att Astrid blir ledsen.. typ ;-)

Monica Hansen said...

Ååååå va gott!