Saturday, February 21, 2009

Under control!

Giving myself a few minutes with coffee and blogs while Noah is sleeping. Smells like garlic all through my house. I might have gone overboard. I'm half dressed just have to flatten my hair and dinner is halfway done. Pretty good don't ya think?
The table is halfway sett too, I can't sett it all the way because sweet Noah climbs and plays all over everything.
Not really sure about my outfit, feels like I look like an elephant. Might need to rethink. If I keep it maybe I'll show a days outfit on LilyHearts blog.
Last night I saved F from a major cake accident, he's lucky I gnagg hehe. He tried to put the blame back on me but I stopped him in his tracks and he managed to fix it. Little stinker!
Anyways, back to the party
xoxoxoxxo

6 comments:

Anonymous said...

Hej Sötaste! Tänk, min första tanke när jag öppnade sidan och såg bilden var att jag tyckte du var ursnygg i den outfiten. :-)Du ser inte alls ut som en elefant! *skratt* Jag tycker absolut att du ska behålla den.
Hoppas du har fått sova något så du inte är helt utmattad. Men jag vet ju precis hur det är. Det är hemskt när man är så uppe i varv att hjärnan bara inte vill stänga av.
Ha det så jättegott nu gumman! Massa kramar!

Anonymous said...

Hej! Hoppas ni får trevligt ikväll. Vi ses imorgon. Kram!

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Nope, ingen elefant i sikte här inte! Du ser fräsch och fin ut :) Hoppas du får en härlig dag och en grym fest! Är det i morgon det smäller "på riktigt"? Kramar!

Anonymous said...

Du ser jätte bra ut
ser fram emot en trevlig morgon dag
mvh Flyfisher med familj

Monica Hansen said...

Den skjortan var snygg, var hittar man en sån? Och så bra du är i den nya frisyren!

Grattis på födelsedagen:)

30Something said...

Tack för så fina kommentarer som vanligt mina vänner. Som jag skrev ovan så är det inte dagens outfit men ifrån i somras. Vi har haft super trevlig och jag blir så himla bortskämd!

Monica- Tack! Jag har båda denna och en i jeans och jag köpte dem förra sommaren på Lindex! Sitter jätte fina och är bekväma fast lite uppklädda. Hoppas på något liknande i år igen så man kan uppdatera sig lite.
Kramar på er alla!