Wednesday, February 11, 2009

Dog Show

I know, I was going to let you know how the show went. As usual it's crazy around here. I did have a great day though and met up with K and L for some shopping and lunch.
Sundays dog show went great! Jake usually sits on his little butt and gets scared and wont walk. I don't know what happend but I guess our training is paying off. He strutted around the ring and did a great job! He came in second place with honours(HP). My pics are really dark so I'll see if I can fix them but I stold some from Emma:)


Rosie did really good too for her first show! She's so pretty. When we walked torwards the audience she'd get scared and try to fight walking there but when we turned around and walked back to the judges table she walked great! Both Rosie and Jake got awesome papers and critcs with them home. Rosie didn't place but we were really proud anyways.

Mommy, get me out of here


Look how pretty she stands, her tail, however, is always down. I'm trying to teach her to show me her tail.


Selma was there too and she did a great job!


Two cute gals


And beautiful Emma! Thank you for the pics!

7 comments:

Anonymous said...

Fina bilder!

Monica Hansen said...

Grattis!!!

30Something said...

Tack båda två. Emma var duktig med kameran så vi fick några fina:)

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Grattis! Kul att Rosie fick så fin kritik på premiären :)
Vad heter Jakes färg? Han ser så speciell och vacker ut!
Ang schampo så är Espree en favorit här med, och billigare i längden. Rainforest eller den med röda bär gillar jag.
Jaså, du har redan gått loss med beställningarna? ;) Själv försöker jag behärska mig, men vill köpa typ halva Puppy angels nya kollektion ...
Kramar!

Anonymous said...

Jättegrattis gumman! Vad roligt att det gick så bra och att båda fick så fin kritik. :-D Jag blir så sjukt sugen på att ställa ut när jag läser det här. Hoppas ryktet som jag hört stämmer, att det kanske ska bli en klass för kastrater. Då ska jag prova att ställa Loxy så jag får prova på att vara med på det där nångång. :-)

Hoppas du har haft en jättefin Alla Hjärtans Dag och att allt är väl med er alla.
Massa varma kramar!

Anonymous said...

Åh fick jag vara med på bild tillomed *tihi*
*stolt*

Kramis!

MADELEINE said...

Så söt ;-)
Tack för din kommentar!! Kanske man skulle testa lite väskor innan man bestämmer sig :-o dom kostar ju en del....