Friday, February 06, 2009

Random acts of kindness

I wrote the other day that I thought I was heading down the cold path. A sinus infection. Well it never really broke out and that's good but do you know what was waaaaayyyyy better? The kindness one person showed me. Yesterday when my son brought in the mail there was an envelope to me there. I thought hmmm, I haven't ordered anything.
When I opened it there was a letter and several bags of tea and an ointment. The note explained how good the tea was for driving out a bad cold and the ointment was to help open all your pores to help you breath and for the ache of the cold. Then some fruit tea just because it is good.
Inside were even som coupons for our local hamburger joint so the kids and hubby could go eat and give mom a rest!
I don't "know" Monica more than that I visit her blog and have recieved two of her beautiful knitted sweaters. I do say though, those who know her must be lucky and I'm lucky too. Thank you Monica, such an unselfish act of kindness.



I say "pay it forward" and am going to return the favor to the next person I think needs it. Do the same, we can all make a difference!

3 comments:

Anonymous said...

Svar:
Ah, vad kul! Jag tänkte ju inte på att du kanske kände till de här. Är det så vanligt med egna tuggummiautomater i USA som jag fick känslan av när jag surfade runt? Jag var ju inne på olika bloggar också, och det verkade ju som om var och varannan hade en. *skratt*
Jag tycker verkligen dom är jättesöta och ett kul och charmigt inslag i hemmet. Jag hoppas verkligen att dom rosa finns kvar på Lagerhaus. :-D

Men så himla gulligt gjort av Monica! :-D Jag säger som du, lyckliga hennes vänner för hon verkar vara en sån supergo människa!
Ska bli kul att höra vad du tyckte om de här sen.
Ha det så gott och passa på att vila när du kan.

Massa styrkande kramar!

Monica Hansen said...

Nu rodnar jag lite men hoppas det gjorde lite nytta:)

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Visst är hon fantastisk! Jag har också fått ett "krya på dig"-paket efter att nån gång ha nämnt på bloggen att matte var förkyld, och blev superglad så klart. Om fler praktiserar "pay it forward" så blir världen lite ljusare! Hoppas att teet hjälper och att du mår fint! Kramar!