Monday, February 02, 2009

7 year itch?

I sure hope not!
7 years ago today Fredrik and I got married. 020202 at 2 o´clock.

I took som pictures of our album with my not so great camera. I know, you shouldn't ruin good photagraphy that way but it's all I could do. Here's some pics of our day.





This next pic is cute, we had chosen such a big album that the photagrapher wasn't sure how to pose us to fill the album. Why she was putting new film in the camera I was fooling around and lifted up my flowers and kissed F. All of a sudden we heard a CLICK in the background. Actually really adorable and we got several photos of us playing around.




This last pic I couldn't get anything decent on. At least you can see how handsome both A and K were, my little men.


I love love love you F(today anyways hehe) My JAFE!!!

11 comments:

Anonymous said...

Åh, så underbara foton vännen! Och du är så vacker! Du ser verkligen ut som en riktig drömbrud. Vill också gifta mig. Får väl se vad som händer framöver... ;-)

Jag kikade egentligen in för att tala om att du har en liten utmaning inne hos mig om du har tid och lust. :-)
Massa kramizar!

Anonymous said...

Grattis på bröllopsdagen! och inte sa du något idag!!!!!Kram Kram!!

Anonymous said...

Grattis på bröllopsdagen! och inte sa du något idag!!!!!Kram Kram!!

Anonymous said...

I love you too honey... today anyway! My stand in for you tonight was Niclas.. we had such a lovely romatic dinner together with, beef, beer and panna cotta as a final, I was thinking of you the hold evening! *Kisses all over*

Anonymous said...

grattis på bröllopsdagen! vad fina ni är, du ser ut som en dröm :-)

Anonymous said...

grattis på bröllopsdagen! vad fina ni är, du ser ut som en dröm :-)

Anonymous said...

Grattis till 7 hela år !!! Kram

30Something said...

Indra-tack kära du. Vad rar du alltid är.
Ewa-ja var var kladdkakan? Jag måste nog ta detta i egna händer och köpa lite anannas hehe.

Jafe- sötast. puss o kram

Katja & Sara- Tack så hjärtligt båda två:)

Anonymous said...

Nej, nu ger jag upp! Det finns en viss risk för att du har 53 likadana kommentarer inne på Lily Hearts nu, men eftersom det inte fungerar för mig så lämnar jag kommentaren här. *skratt* Jag har hört att det tydligen är problem med kommentarsfunktionen på blogg.se.

Kopierat:

"Vad kul att läsa dina svar vännen! =)) Jag blev så full i skratt över din första punkt. Det låter som mig upp i dagen. *skratt* Jag kan inte påstå att jag är lat, för jag gör ju massvis med grejer och har många järn i elden, men jag är sjukt bekväm av mig och försöker alltid att se till att allt går på lättast möjliga sätt. Hehe!

Och det törs man erkänna... *s*

Jag skulle verkligen vilja hjälpa dig med bloggdesignen förresten, men jag vet absolut ingenting om blogg.se ännu. Jag har däremot lovat att hjälpa min systers kompis som har sin blogg här, så då lär jag mig ju, men det tar ju ett litet tag. Emma har bett mig ta hand om hennes grafik också om hon ändrar den. Men skulle det fortfarande vara aktuellt för dig längre fram så hjälper jag dig gärna. :-)

Kramar om! =))

Monica Hansen said...

Grattis i efterskott! Ni är precis lika vackra idag också:)

Anonymous said...

Åh vilka fina bilder! Du är verkligen jättefin! Gillar första bilden skarpt..

KRAM