Monday, January 26, 2009

Time to go

Just having my coffee and getting ready to leave with Gucci. Fredrik took Noah to work with him so I can leave Gucci calmly with no stress. It's always nervous to let them be put to sleep for surgery but Gucci has done it once before and it was fine. Still, a mother hen is always a mother hen and my stomach is in knots.
I'll pick Noah up as soon as I am done and then leave him with F again when it's time to pick Gucci up.

Gucci, still the man!


Soon, not so man;)

Rosie the little shitter, she pooped in our bed last night! Which is really weird because she always wakes me up if she needs to go out. Of course it was F that woke up and found it and then woke me up telling on her. Now he says she's had her last chance in our bed!

4 comments:

Anonymous said...

Hoppas det går bra idag! Kram!
ps.Hundbajs i sängen, är väl ingen höjdare!

Anonymous said...

Hej! Hoppas allt går väl med Gucci.
Visst är det kul att gå till en fotograf. Nu vet jag inte var du bor, men om du skall fotografera din son eller dina hundar så rekomenderar jag verkligen en tjej som heter Jenny Blad. Hon fotade vårt bröllop. Sen har hon fotat en av våra hundar och hela min familj. Hon är världsbäst. www.jennyblad.se. eller http://www.fotografjennyblad.blogspot.com/ Kul att du kikade in på vår blogg.

30Something said...

Ewa- Tack vännen! Och nej, det är verkligen inte kul och typiskt att F hittade det och inte jag! kramar

Madde- Tack för besöket och tipset, jag ska kika på den webbsidan. Vi bor i Örebro.

Anonymous said...

Lycka Till Gucci idag ! Och du, här finns oxå hundar som har sumpat sina chanser att sova i sängen, haha ! Vilka äckliga hundar igentligen " Och dte är alltid min man som hittar:P

kram