Wednesday, January 21, 2009

For example

Look what I got from my friend Cherlindrea . This beautiful award for my blog, isn't that the sweetest?
I'll take the rest in swedish because the rules say I should pass it on.



Reglerna för utmärkelsen är följande:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.
3. Nominera minst 7 andra bloggar.
4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag läser flera bloggar till vardagen men inte så många som vet att jag läser, alltså jag smyger inte men det är mest lite större bloggar som jag egentligen stör mig på. Jag vill iaf utmärka några och här är dem jag får ihop denna gången.

1. Ewas underbara hundar
2. Sara
3. Katja
4. Anna
5. Loppran

Ni som jag inte har nämnt vet jag fick redan samma ifrån Indra. Monica, Maggie och Indra är annars självklara för mig med. Kram på er alla och tack för titten in i eran vardag!

2 comments:

Anonymous said...

Thank you sweetie! :)
I´m very proud and even happier that your situation seems to have improved. Love.

Anonymous said...

Ja Lush har verkligen blivit en favorit här! Ja! visst är det bra! Har inte tkt att det var kul innan ja skaffa nya designen, skrev bara nån gång ibland då! Men nu ska det bärjas på riktigt :D

KRAM