Saturday, March 29, 2008

Utställning

Imorgon är Jakes första utställning, Vingåker. Han vägrar att gå i koppel och jag har väl inte tränat honom så mycket på det som jag borde. Har inga större förhoppningar mer än det är bra träning. Önska oss lycka till!!


Dem försöker få bästa platsen i mammas knä...crazy dogs


Min mamma sa jag juuuu


Pojkarna fick lina i sitt Påskägg så dem kan vara ute mer.






Jake lärde sig att sitta på befällning bara av att se mig hålla på med Gucci, han är oerhört intresserade och snabblärd.


Efter 1½ års träning måste jag fortfarande trycka ner Gucc's rumpa för att få honom att sitta, däremot är han rätt bra på att stanna när han väl sitter.


Boysen gosar

2 comments:

Anonymous said...

good luck darling det kommer att gå fin fintt i morgon P.S HAR ETT NYTT RECCEPT ATT REKOMENDERA IGEN .kramizar

Anonymous said...

Lycka till babe!