Tuesday, March 11, 2008

Dags för bilder!

Jag tar många bilder med min fina rosa kamera men jag deletar många och sen lägger jag inte över dem till datorn så ofta som jag vill. När jag tar temabilder är det nästintill meningslöst för jag lägger inte över bilderna förräns långt efter självaste temat.
Iaf, här kommer en del bilder ifrån senaste dagarna...

Jake och Gucci testar bordsträning, så dåliga vi var alla tre haha.



I söndags kväll satt jag i soffan och så här somnade Noah, Gucci och Gabriel brevid mig


Lång promenad i söndags men Jake är för liten för att gå så långt, så han fick hänga med så här varmt och skönt


Koppelträning


Gucci visar Jake runt på tomten


Buskillar


Sen efter tråkstäd i lördags så såg det ut så här på kvällen inför melodifestivalen

2 comments:

Anonymous said...

Nämen vad är det i skålen där på bordet? Till barnen va?! Hihi :D
Kram på dig!
/Caroline

Anonymous said...

Det tycker jag du ska, och det kommer säkert gå bra :) Vackra lill Jake!! Bingo hälsar :) Kram på er alla!