Thursday, March 06, 2008

Litet kvällsinlägg

Sitter och ammar igen och småsurfar. Det är verkligen märkligt alla möjliga konster man lär sig att hantera med en ammande bebis. Fredrik var iväg med Andrew nyss och köpte f-dagspresent till ett par killar som fyller år imorgon som han ska på kalas till. Gissa om inte han fick ett infall och köpte hem ett nytt WII spel till killarna som de har önskat ett tag nu. "denna är den lyckligaste dagen i hela mitt liv" hörde jag en överglad Gabriel mumla på väg up i trappan. Två minuter senare stog han och grinade och skällde på storebror Kyle som inte ville förse honom med batterier.......5 åringar!!

Andrew lyckades även lura på Fredrik det "stora behovet" av grusfotbollsskor, som jag redan hade sagt han fick klara sig utan. Pilutta mig! Vårskor, vinterskor, inne gympaskor, ute fotbollsskor, grusskor....Andrew är dyr i drift! Vi har inte ens börjat prata om avgifter och träningskläder, gitarr lektionerna och gitarrerna som han har. Tur han har vänt på sin inställning och just nu är en himla harmonisk kille som är sköttsam i skolan och hemma. Så var det inte första skolåren.

1 comment:

Anonymous said...

Klart man lyssnar på rock n roll! :) BARA! :D Vad gillar du för band då?
Guns n roses är högst på min lista! :) Men det finns många fler bra band! Mötley crüe, Skid row, Kiss, Foo Fighters, Sex pistols, Ozzy, Sabbath, mm mm mm :D
80 tals rocken är såklart bäst!

Jaa men det måste dom ju vara, dom är hur lika som helst! O Lika söta! Vilka kennlar kommer dina ifrån?

www.veroniiica.blogg.se