Sunday, March 09, 2008

Kreativt kaos...

Yeah right, i mina drömmar finns det en smutten kreativitet, men det vore att ljuga att säga att det finns. Jag tar gärna genvägar och har ofta totalt oreda i mitt kaos.
Imorgon börjar en helsikes vecka med att Gucci skall till vetrinären och sövas ner för att dra en tand och skrapa tandsten. Sen ska båda Gabriel och Noah vaccineras på tisdag tror jag det var. Torsdag bjuder på utv.samtal för Andrew och även föräldrarmöte för fotbollen på kvällen. Sen MÅSTE jag ringa till tandläkaren och boka om Andrews tid som jag missade, javisst, helt missade! Ringde inte ens.

Däremot så bjöd dagen på en rätt så härlig skogspromenad med flera av mina killar och en god middag när vi kom hem. Sen gick jag och Fredrik up och la oss en stund med Noah och lyssnade på en ljudbok som Fredrik har köpt åt oss. Så gulligt! Han somnade som väntad och jag försökte lära mig konsten av att bara lyssna och inte läsa, inte så enkelt som alla påstår.

Har även lyckats boka min allra första hundutställning! Det blir jag och Jake som ska ut i ringen. Gucci är så pass gammal så det väntas en viss del av finess. Han och jag ska på några utställningar här för att han skall miljötränas men Jake förväntas att han är busig och otränad då han är bara 4 månader. Med en nervös matte ska vi stå i Vingåker 30/3. Åskådare undanbes;)

2 comments:

Anonymous said...

Ah okej, jobbigt! Mina andra hundar är inte ett dugg svartsjuka av sig, det är jätteskönt! Vi har inga rangordningsproblem här heller, alla är på det klara med att Martini är äldst :) Tycker också det är kul att vi har lite kontakt när vi har våra killar, brukar kika in här på din blogg ganska ofta :) Men vi vill se massvis med bilder på dina pojkar! :) Ha en bra måndag. Bingo hälsar till "brorsan" :)

Anonymous said...

tycker du ska anmäla Gucci till världsutställningen i Stockholm ! jag ska hjälpa dej, LOVAR ! bara han kan gå i koppel så !