Wednesday, March 26, 2008

Coffee

Precis hemkommen ifrån stan och en fikaträff med några vänner. Jag tackar aldrig nej till fika och vänners sällskap om jag inte måste. Blev så sugen på att gå på stan och shoppa lite. Solen lyser och snön är på väg bort. Noah är inte på strålande humör efter gårdagens sprutor så vi åkte hem direkt efter. Jag får nöja mig med att vara kaffediva istället för modedivan ett tag till.


Sen är min drottning i köket sjuk! Väldigt trist! Jag kommer att få lappa vanlig brygkaffe ett tag igen. Vi måste packa ner älsklingen och skicka iväg henne på lite service. Hon malar inte bönor som hon ska och motorn är lite slö. Hon behöver lite spa bara, lite kärlek igen. Sen kommer hon att bli som ny igen(hoppas hoppas).
Det är så här hon ska se ut när hon är frisk...precis en sån här darling har jag i mitt kök. Vi hoppas för hennes fulla återställande och att hon snart är hemma igen.


Och T min vän, när jag googlade på bilder, oj oj oj vilken Coffee Art jag hittade. Jag väntar mig det bästa nästa gång vi ses, för jag vet att du övar och nu är ribban lagt;)

3 comments:

Anonymous said...

Vad kaffesugen man blev nu då när man såg de där bilderna, själv har man ju en vanlig tråkig bryggare men vanligt tråkigt kaffe.. Men men, det duger.. värre var det på jobbet när vi fick Lidl-kaffe som smaka fruktansvärt

Anonymous said...

Åh jag blev också sugen på kaffe av dessa bilder, har också bara en gamal kär dam på bänken som brygger vanligt kaffe.
Har lite Latté i skåpet men bara på påse skulle vara godare med en riktig latté bryggare.

Avis på dig vännen..

Anonymous said...

Tack for din kommentar!

Ja det ar fasen inte latt! jag har ocksa ett pissband som vi kallat det har hemma med en binda i... Men han pissar i alla fall! Vart kopte du ditt? Mitt kanar av ocksa ibland!

Har ocksa stangt av dom battre rummen men hur kul ar det pa en skala? Har precis renoverat stallet o nu maste man ha grindar overallt.. Lonlost! Gar runt o ar stressad o springer runt o kollar var 3 minut... Jatte jobbigt! Jakla hund. O jag har en annan okastrerad som aldrig pinkar inne.... Ja nu fick jag allt det sagt! LOL

Sag forresten pa forumet nagot om valpens mun? Har du lust o skicka nagra fotton? Wilson har ju ocksa fel....