Saturday, March 22, 2008

Ungdomskärlek

Jag som många andra hade mycket kärlek att ge i min ungdom. Väggarna hade affischer överallt med heta grabbar. Kanske fyller jag på och delar med mig av några fler av dessa men idag ska jag berätta om en. Ricky Schroder, barnstjärna som bara växte och växte. Jag och min vännina Minna pratade om honom igår av någon anledning och hon visste inte vem han var så här är ett inlägg ägnad åt honom, snyggingen som stal en del av mitt tonårshjärta!

Som barn såg vi honom i bl.a filmer som The Champ


Serien som jag följde varje avsnitt, det var här jag började bli lite kär. Ricky är några år äldre än mig så det var passande då;)


Jag hade nästan glömt mina kännslor för Ricky (Hör och Häpna!) när han dök up på NYPD Blue serien


Sen som en kontrolfreak boyfriend till Elliot i Scrubs


Hubba bubba



Whewww


Sist men absolut inte minst, en underbar video som Ricky spelar soldaten i. Han har även varit med och regisserat videon.
Jag vet inte hur man lägger in en video i inlägget så ni får en länk.
Whiskey Lullaby

5 comments:

Anonymous said...

Ah fantastiskt, vet du att jag sa precis till en vän häromdagen att han skulle lyssna på Whiskey lullaby. Den är så vacker! Kul att se den där videon, fast jag har en egen film i huvudet när jag hör den sången :-)

Igår åt jag pizza, bara så där apropå, haha. Så vet du hur det ligger till med pointsen och nope, jag ska inte gå till VV på tisdag ;-)

Hoppas ni mår bra allihop! Kram!

Anonymous said...

hallå darling det ringer fortfarande ingen klocka när jag ser bilder på denna man sorry Honey. miss you

Anonymous said...

jasså, har han också börjat som barnskådis.. där ser man.. inte riktigt min typ men visst är han söt.. jag sitter ju numer och dreglar över Peter Petrelli o Heroes... åååh, vad snygg han är.. Försöker få simon att ha likadan frisyr, men han vill inte haha

Anonymous said...

Pluto och Jake är väl kullbrödrar? Jag har två bilder till jag tog på pluto jag kan lägga in om du vill se :)

Anonymous said...

Nej, jag har inte ställt någon av mina än men jag vill. Har inte vågat bara. Som tur är har jag en kompis som är handler :) Du ska börja ställa Jake va? Tror det kommer gå jättebra för honom, han är så himla snygg! Har lagt upp bilderna på Pluto nu. Var himla svårt att fotta honom för han var inte still en sek. Det var synd för det var inget glatt återseénde. Bingo var inte alls glad för att se Pluto, han satt bara och sura i mitt knä. Men pluto var en jätteglad liten buse som busade som tusan med dom andra vovvarna :)