Sunday, March 30, 2008

Sjuk

Jag är verkligen aldrig sjuk, när familjen blir sjuk så önskar jag nästan att jag kunde få det till slut för att få en paus. Inatt vaknade jag runt 4 tiden och hade så ont i magen, magsjuka tror jag på. La mig i soffan orolig över hur jag skulle klara av att åka på utställning. Somnade om en stund och kände mig något bättre när jag vaknade igen en timme senare. Trots riktigt illamående drog jag up familjen och Fredrik fixade iordning fika korgen och vi åkte. Fredrik trodde det var bara nerver..ja right! Vi klarade oss genom utställningen (skryt om underbara Jake kommer när jag orkar ladda in bilderna på datorn, han var så duktig). I Vingåker finns det kända Factory Outlett och jag orkade inte!! Då är jag dålig! Vi gick in en snabbis på fabriksföräljningen för olika porslin men jag orkade inte ens tänka på Outletten.

Kom hem och gick rätt up till sängen, hela kroppen värkar, är det så här influensa känns? Tror aldrig jag har haft det. Alvedon har jag ätit så mycket jag bara vågar och Noah kom in till mig för att amma men sen har han varit hos pappa. Sitter i soffan en stund nu men ska nog gå up och lägga mig snart igen...

Ni måste inte läsa allt men jag är så ynklig, blir man sjuk vart femte år så får man väl vara det...orkar inte ens googla fram en sjuk bild haha.

5 comments:

Anonymous said...

Stackare som är sjuk! Ja, när man inte orkar shoppa på outlet, då är man sjuk! vad tyckte du om min gamla hemort då? Du måste berätta mer om utställningen sen när du orkar. Krya-på-dig-kramar!

Anonymous said...

Men stackars stackars dig! Hoppas du kryar på dig på en gång!

och förresten (orkade inte kommentera där också, är också sjuk - halsfluss) så har du världens sötaste Noah. Jisses vilka ögon. *svimmar*

Kram!

Anonymous said...

Krya på dig vännen! Usch vad tråkigt att vara sjuk!!!
Kram

Anonymous said...

Hihi, stackare spom är sjuk.. Ja´g är oxå sjuk.. jätte förkyld och det värker i hela kroppen.. :(
HUr gick det för Jake då `?

Anonymous said...

Heej vännen. jag hoppas du är bättre nu, inget vidare att vara sjuk.
Har Lacke hemma från skolan med feber och ont i huvudet.
Krya på dig och kramis på dig