Saturday, March 22, 2008

Påskägg!

Glad Påsk önskar vi alla våra vänner som besöker bloggen!
Jag bjuder på lite Påskbilder och annat!

Jake myser i sin säng


Gladfisen skrattar i köket


Gabriel och Noah gosar i sängen innan sovdags


Gucci och Jake har hittat en ny favorit plats i köket där solen lyser


Delar sovplats och myser ihop, så söta!


Bonus till den chihuahua älskande tjejen som jag har hört besöker blogen, hoppas hon kommenterar och jag och vovvarna ser fram emot att träffa dig


Igår besökte vi Lek och Bus Landet med goda vänner och barnen (och vuxna) hade jätte roligt!


Idag fick inte bara barnen påskägg utan även JAG!! Min älskling hade varit och köpt en skiva med Paul Potts som jag har önskat mig länge och fyllde en påskägg med bara mina favorit godisar! För er som inte känner till Paul så får ni en länk här av mig.
Paul, bara njuuuuuttttt!



Noah som vägrar ersättning, välling, grött och mat tittar som besatt på godisen, ajabaja!



Fredrik älskar att ta bilder på mig som är mindre smickrande haha, jag bjuder på den idag! Munnen fullt med påskgodis

3 comments:

Anonymous said...

Glad Påsk till er också, godingar!
Vilken fin sepiatonad bild du tagit på hundarna, tjejen som börjar på E borde vara nöjd. :)
Puss och kram och ha en jättehärlig påskafton!

Anonymous said...

Får vuxna oxå leka där?? På lek å buslandet alltså..?? Då ska jag åka dit med mina barn, jag vill oxå leka... lämnar Theo hemma med sin pappa hihihi.
Gott med påskgodis, synd att man nästan alltid äter för mycket. Vovvarna är väl för söta, du får vakta dem så ingen kommer å snor dem

Anonymous said...

Åhhh, underbara vackra Jake! Massvis med bilder vill jag och Bingo se på honom!!! :)