Thursday, March 06, 2008

Nu är Jake hemma

Vad livet rullar på just nu, hujedamig haha. I tisdags hämtade vi hem lille hjärtegrisen Jake. Än så länge är han väldig lugn, trots att han var busigast av valparna. Vi håller Gucci undan så att Jake får i lugn och ro lära känna oss och sitt nya hem. Gucci anfaller i dominans lekar när han får hälsa på Jake korta stunder så vi låter lillemannen bli tryggare innan det blir mer fritt för han och Gucci.
Jag har en super lång lista med måsten just nu så jag ska försöka samla mig och pricka av en efter en...tandläkare för Andrew, Föräldrasamtal Andrew, Vetrinären Gucci, Vaccination Noah och Gabriel, Kalas Andrew, Fredrik fyller år osv osv. Det som är skönt är när allt är gjort så är det rätt lugnt här ett tag hoppas jag.

Iaf, fattar mig kort men bjuder på några bilder!

Gabriel busar med valparna hemma hos Märta(uppfödaren)


Precis hemkommen


Myser i soffan i nya sängen


Moviestars


Noahponken

5 comments:

Anonymous said...

Så fin han är nya valpen. Låt bara hundarna vara ihop´ så vänjer dom sej. Gucci är äldst så det är inget konstigt att han visar att han bestämmer. Håller du dom isär kommer troligen Gucci bli svartsjuk och då kan det bli problem. Lycka Till ! kram

Anonymous said...

Söt som socker, verkligen!:) Färgen är helt underbar! Lycka till med vovvarna.
//Indra

Anonymous said...

Vilken liten gosig hund! Och så lille Noah, sötast!! :-)
Kram/ Caroline

Anonymous said...

Tack för din kommentar! :) Jag tycker det blir roligare att promenera när jag vet hur långt jag går + att det är kul o se hur mycket hundarna går med mej också! Dom sambon går räknar jag inte :-)
Vilka söta chi´s du har :) Den nya, är densläkt med sofias Bingo?

Anonymous said...

Men guu, jag glömde ju presentera mej, hahaha
www.veroniiica.blogg.se