Friday, March 14, 2008

Tjejsnack! V10

Nu har äntligen frågorna ifrån Tjejsnack kommit, vi fick två veckor samtidigt.

Vecka 10/08
Resor Ämnet kommer från Linda Strömbladh

**Vilka länder har du varit i?
Jag är egentligen inte så berest tycker jag själv men har hunnit med några länder: USA, Danmark, Estland, Finland, Tyskland, England

**Vilken är favoritresan? Varför?
USA, helt klart, det är hem ju! Framförallt New York resan var så himla kul. En av dem första gångerna jag var faktist turist själv i USA och inte bara åkte hem för att hälsa på.

**Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
Bra shopping! Med tanken på vart jag har rest har det varit viktig. Däremot så längtar jag efter lite hederliga solsemestrar. Har sagt till min man när huset har betalats en del och barnen blir större så åker vi! Vi kommer inte att vänta på hans arbetsschema som aldrig blir ledig.

**Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)
Vet inte, Karlskoga på söndagmorgon räknas inte va? Antagligen Skåne då svärföräldrarna bor där men jag drömmer om att åka hem snart igen. Om man tänker på våra planer här hemma så drömmer jag mest om en solig sommar just nu*splaaash*

**Vad vore den absoluta drömresan?
Oj, skulle jätte gärna göra en husbilstur genom USA. Eller bila och bo på lyxhotell som jag var ämnad för. Se alla ställen man har hört talas om och villat se.
Sen har jag länge drömt om en romantisk resa till Malaysia...sol sol sol..och visst ja, romantik med!

No comments: