Monday, March 10, 2008

Bäst min man...

inser vilken jäkla superkvinna han är gift med! Har idag varit och köpt födelsedagspresent till honom. Han har tvärförbud mot att gå i närheten av min bil! Mer om detta superpaket efter fredag.

Gucciplutten! Idag har Gucci varit nersövd för att opera bort en valptand som jag upptäckte satt kvar. Tandsten togs bort när han ändå sov.
Nu ska jag berätta, när jag var yngre tyckte jag det var bara så pinsam när min farmor fällde tårar över allt vi barnbarn gjorde. Hon var så himla underbar och stolt över oss så alltid fanns dessa små rörda tårar när vi gjorde vad hon ansåg var fina/roliga/coola saker.
När jag var mellan 20-30 så var jag nog ganska kall på denna punkten, ok kanske fram tills jag var 28. Klart jag blev rörd när barnen sjöng på Lucia osv. MEN!! Sen så ta mig fasen small det och det blir bara värre o värre! Det började när min vågiga coola Kyle körde Markoolio i talangen för skolan när han gick i fyran. Så tufft alltså. Jösses vad tårarna rann, jag skrek mig hes(för övrigt väldigt osvenskt och folk höll på att sparka ut mig ur lillgloben som vi befann oss på, vi går inte ens in på Andrews fotbolls matcher haha) av stolthet över min son.
Sen Andrew ponken som sportar och jag tårar, varje spark och räddning han gör. Gabriel sjunger för Lucia, jag grinar så stolt som jag är. Jo allt, you name it, och jag stolttårar.
Idag! Lämnade jag min lille söta gubben hos doktorn och inser att jag har aldrig lämnat ifrån mig Gucci. Jag har åkt hemmifrån några timmar och han klarar sig men jag har aldrig suttit i soffan och druckit kaffe utan att han är här. Jag och barnen kom hem utan honom. När det var dags att åka och hämta honom hade jag tur och Noah sov i sin stol. Jag fick betala sen sitta i en stol och vänta tills en sköterska kom ut med honom......och ja då.....så fort han kom, gissa vem som tårade up så glad att se sin tapper lille snuttis?

Nu har Sara stressat up mig ordentligt, World Dog Show? Jag, blyga, aldrig ställt ut, miljöoanpassade söta Gucci, Jag? Jag är super sugen nu...fasen vad jobbigt det blev haha.

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha !! Du är för rolig !