Tuesday, March 25, 2008

Dagens händelser..

Jag sitter och laddar för ett roande inlägg som jag tar för givet platsar mig på populära blogarlistor överallt men just nu blir det lite fakta över mina boys.

Idag var det vaccination som gällde för båda Noah och Gabriel. Gabriel den lille tok har sett fram emot att få sprutan och blev så ledsen på mig förra veckan när jag blandade ihop tiderna och fick boka om. Verkar som han så här i efterhand verkar ändå tycka det var rätt spännande och stolt visar up plåstret. Han somnade ändå på en gång i bilen på vägen hem, när allt släppte, sötisen.

Noah fick två sprutor, en i vardera ben. Stackarn, han ligger mot min axel och sover nu. Han grät i över en timme och jag gav honom alvedon för ömmandet i benen. Hoppas han kan hålla sig lugn nu en stund.


Noah idag:
Vikt 8340(kan ha varit 8390, måste kolla egentligen)
Längd 68
Huvudet 44,5

Återkommer om mina andra funderingar och planer...

4 comments:

Anonymous said...

Huuu vilken bild! Jag ryyyser!!!
Ses vi i morgon?
Kram min vän

Anonymous said...

Men oj stackars liten. Hittade din blogg hos T. :) Lägger i favoriter!

Anonymous said...

Det var 8390g! Du som brukar ha sån koll och ha sånt minne? Men du var väl alldeles för tagen efter barnens sprutor....:-)

//Salesman (Som faktiskt var med för en gångs skull)

Anonymous said...

Aj,aj,aj det där var inget vidare huvaligami. Jag är ju sprut rädd så micke få ta Nemone til bvc och ta sprutorna.
Förstår ni andra varför man kan bli spruträdd om man tittar på bilden.