Monday, March 24, 2008

Enkla drömmar

Äsch, hade värsta inlägget på gång men jag orkar inte gnälla här om eländet. Släkten är verkligen värst! Skämms på er, och jag hoppas innerligt att jag finner styrkan att verkligen skita i er om ni behöver mig, för jag vill vara hämndlisten! och visa samma brist på respekt i andra områden som visas till mig.

Och aprapå respekt:

Gabriel 5 år, 2008-03-24
Varför visar ni inte mig någon respekt???

Sagt så urgullig när han och jag tjaffsade om hans spelande och grinande som han håller på med jämnt. haha, så underbar han är. Han är så dramatisk så jag får huvudvärk redan när han ska argumentera med mig, hur ska det gå när han är 15?

2 comments:

Anonymous said...

hehe.. ja det ska börjas i tid. bra att han tycker att man ska visa respekt dock, låter som bra värderingar :-) Apropå svartvita foton, tog de där med mobilen.. tyckte de blev rätt bra.. har tänkt att man ska ta "riktiga" kort med en riktig kamera, men det blir ju aldrig av. Tjafs med släkt låter inge kul.. får ju min beskärda del av sånt också.. tyvärr. Nu är det way past my bedtime! Kram på dig!

Anonymous said...

Mäh.. vad har de gjort? Ska jag skicka ett hästhuvud till någon?
Inte bra, hur som helst.

Men Gabriel är en stjärna som vanligt. Klart han ska ha respekt. :)