Tuesday, April 07, 2009

What a day!

Today has been the day of trying to fix just about everything you can imagine.

Shoes for the boys
Gabriels new bike
Andrews game he was promised at x-mas but hadn't been released until now
My medicine
Grocery shopping

We got almost everything done accept for candy for the Easter eggs but I'll go buy that tomorrow maybe. Gabriel got his new bike and the funny thing is, he didn't get hurt but Noah managed to chip his two front teeth(again I should say because the one tooth he'd already chipped once)when he fell.

Here he comes!




Goofing off


Somebody got a present for his Easter egg, I can't say who or what but it's a good one!

3 comments:

Indra said...

Svar: God morgon vännen och tack så mycket! Jag tyckte det var dags att förnya mig lite, jag ser ju lixom inte likadan ut år efter år - tyvärr…hehe!
Ja, jag har en hel del att göra idag men det är ju roliga saker så det ser jag bara fram emot. Först ska jag bara göra klart en grafikgrej till min lillasysters hemsida, men sen ska jag sätta igång. Jag passade på att plocka lite björkris på morgonprommisen med Loxy idag också, så jag ska sätta i fjädrar sen också. Kul att pynta lite i allafall.

Gud vad härligt att få fönstren putsade! Det är verkligen kris här hemma så jag får snart leja någon om vi inte får tummen ur. *skratt* Min brorsa är superduktig på det där, så jag betalar gärna honom några hundra, bara det blir gjort. *s* Dom ser absolut hemska ut! Men du har nog några fler fönster än mig om man säger så.
Här är det också mulet idag så jag bryr mig heller inte om att det blir innesittardag faktiskt. Men en liten smula sol får det gärna bli framåt eftermiddagen, bara så man piggnar till lite i allafall.

Massa gokramizar till dig gumman!

MADELEINE said...

Hahah, är det verkligen säkert det?? Börjar nämligen undra... hur man ska orka annars??? Hahaha.. Passar på att önska en Glad Påsk!!

Anonymous said...

Kul att junior fått nu hoj :)
mvh Glenn