Wednesday, April 15, 2009

Darn darn darn

Noah broke my cellphone! Used it as a baseball and just threw it across the room. It's my fault really, I shouldn't let him play with it. Anybody who knows Noah knows that some things you just don't argue with him about. Anyways! I can't answer calls or text messages for now, just so you guys know!

How about some sun loving dogs and one cute working man?!?
Fredrik spent the Easter holiday working on our garage, he's painting it. Here him and Gucci are surfing the net for some help in mixing cement








4 comments:

Monica Hansen said...

Å vad mysigt det ser ut när de gosar på täcket...

trist med telefonen, men tur att det bara är prylar som går sönder så han inte skadar sig själv.. så nu måste du ha en ny fin mobil:)

Indra said...

Hej sötaste! Vilka helt underbara foton! Man skulle nästan kunna tro att det är sommar redan. :-D
Jag blir så himla sugen på att shoppa när jag ser dina toksnygga däckstolar. =)) Men än har jag ingen plats för sådana. Men har vi turen att få den där lägenheten vi ligger och söker hela tiden, så ska vi ha sådana på altanen har vi bestämt. Det är såå himla snyggt tycker jag, och så gillar jag känslan av lite vardagslyx med att ligga och sola i en sån. ;-)

Himla otur med mobilen. Men du får gärna skicka hit Noah en sväng om du vill... jag har span på en ny jag vill ha... *skratt* Du får se det som Monica sa - nu måste du ha en ny fin... ;-)

Ha en jättefin dag vännen och massa soliga kramar på dig!

Emma said...

Vad mysigt att sola ute i trädgården!
Hoppas du har haft en bra påsk!

Massa kramar från oss!

LINA said...

Hej Lori =) Härliga vårbilder på sötnosarna!

Måste fråga lite om Rosie, då jag tror att hon är född ungefär samtidigt som min Tindra. Vilken storlek på kläder köper du till henne? Läste någonstans att hon vuxit ur sin regnjacka från Pinkaholic i storlek Small. Passar medium på henne eller hänger det bara? Vad har hon för mått? tacksam för svar :) Kramar