Friday, April 17, 2009

It's Official!

Finally, it's ready and can be used! I'll tell you what I mean tomorrow.

Today has been yet another Noah-testing-his-mothers-non-existing-patience day. Oh My Goodness!

I threw him in the car early and headed grocery shopping. After that we ran in to the nursery(gardening store) and he of course fell asleep despite me trying to get him not to. When we got home he woke up and was PISSED OFF! After an hour of screaming (managed to get his lunch in him despite the screaming) I got him dressed and we headed outside.
There he was an angel and played and just hung out. I had to chase him away from the pool a few times but other than that it was great. I dug for two hours and planted flowers. I was so happy with my work and feeling like I got a great work out.
We had to take the older boys to the train and he fell asleep again. Woke up after 30 minutes in yet another bad mood! My word, he screamed for almost 2 hours. I just had to ignore him finally. Fredrik was an hour late too! I just don't know what to do with him. Fredrik has been up for over an hour now trying to get him to sleep. He's still screaming!
Well there's todays gripe. I don't even have the energy to find any pics.

Tomorrow is gonna be good. I'm flying the coop and starting the first course of my breeders course. I packed my school bag and am ready! Two whole days of all about me! Great!

Have a great weekend! xoxoxox

4 comments:

sara said...

härlig dag ? *not* hehe, lycka till på kursen ! Kram

Monica Hansen said...

Ska du bli uppfödare? Spännande!

Indra said...

Jisses gumman! Du verkar ha en riktigt tuff tid med lillkillen just nu. :-) Om det kan vara till en liten tröst så kan jag tala om att min lillasyster har det exakt likadant med sin lilla Saphira just nu. *s* Hon är ettrig som tusan och ligger på golvet och bankar och skriker för uppmärksamhet mest hela tiden. *skratt* Men Nicole har upptäckt att det fungerar bäst att bara ignorera henne så länge hon håller sig i närheten med lite pyssel. Då kommer Saphira till slut och vill hjälpa till. *ler*
Jag undrar om inte Noah och Saphira är i ungefär samma ålder. :-)


Ha en jättefin dag gumman och lycka till med kursen. =))

Kramar om!

Ellie said...

Hihihi gud vad sköt att läsa att fler ha som vi hemma, Nemone är precis likadan och nu ett tag på sista tiden har hon varit fruktansvärd alltså. Men jag tror det är åldern "trottsig", vi ingonerar henne väldigt mycket och efter tids nog så ger hon sig men det tar tid innan hon ger sig..
Sedan är hon en sådan tös att hon har inga hämningar alls lilla damen, gör hon nått och slår sig ordentligt så kan hon göra om det samma sak igen efter 5-tio minuter. Inte många gånger heller som hon blir ledsen när hon ramlar eller liknadnde. Men det är bara att bita ihop det kommer att släppa så småningom.

Min mamma talade om för mig faktiskt igår att nemone är fruktansvärt lik mig på alla sätt och jag var inte formbar efter jag fyllt 1½ är så jag vet vad jag har o vänta mig då hihi "sandlådans skräck " som jag kallades för hihi..

Hoppas det släpper på honom och sköt om er ..kram