Thursday, December 11, 2008

Gift slut..

Yep that's me. Fredrik always buys me a little something everytime he goes to Germany. I have to admit I'm like the kids and stand and wait for my surprise when he gets home. Usually it's a perfume, which I love or lipgloss and best is when I get my face products that cost an arm and a leg for me to buy here(Kanebos series).
Anyways, that man was in Germany last month and even had the nerve to say "Oh bye the way, I have a surprise for you" and then not give it to me!! He even said it 2-3 times, and then started talking about how grand life was because my Christmas gift was already bought! Who does that??
Well he was just in Germany this week again and even sent a text about a little present. Again, I'm a gift slut so I get a little giddy and look forward to my surprise. The man came in and gave the boys there candy and I haven't gotten anything yet. Is this the way it's supposed to be??? NO!! Mamma better get her surprise hehe.


Christmas concert tonight though, and that should be great. I'm a little mother hen over Kyle babysitting but I'm sure it will be fine.

7 comments:

Anonymous said...

Hej vännen! Det där var riktigt tröstande att höra. Ibland känner man sig som värsta monstret som inte tycker det är livets höjdpunkt att leka med barn. Men det har aldrig varit min grej. Däremot är jag en riktig pysselmaja, så jag kommer säkert kunna sysselsätta dom när dom blir äldre och tycker det är kul att komma till mitt lilla privata Panduro Hobby. Men då ska dom vara såpass gamla att dom inte förstör alla saker utan verkligen sitter och gör saker och tycker det är roligt att pyssla ihop grejer. :-)

Gud, vad roligt att din väska äntligen dykt upp! Även om inte min gjort det, så ger det ju mig hopp om att den kanske inte försvunnit i allafall, utan att det helt enkelt tar en j-a tid hos posten. För jag har verkligen haft mina onda farhågor att den har fått ben på nåt postkontor nånstans. Så nu börjar jag supervänta igen! Hehe!

Vilken underbar man du har förresten. *skratt* Skulle tro att han tycker det är lite kul att retas med dig också. Det låter i varjefall exakt som när min lilla gubbe retas med mig, för jag är precis likadan när det vankas överraskningar, presenter och liknande. *fniss*

Vi har inte pratat något mer om mellandagarna, mer än att vi skulle sammanstråla i Ö-o då, eftersom jag kommer ifrån Norrland de dagarna. Men vi får nog snart bestämma lite närmare. Hur som helst så ser jag verkligen fram emot det. :-)
Ha det så jättegott så hörs vi! Massa kramar!

Anonymous said...

My god, så långt det blev! Sorry! *Skratt* Och ändå fick jag inte med allt. Haha! Toksnygga tapeter verkligen! =))
Kramizar!

Anonymous said...

Well, It´s not just your husband that has a surprise for you...;-)

Monica Hansen said...

Ett litet tips... läste en gång om en mörk choklad som funnits sedan krigen i tyskland som heter powerchok.. som man kan äta och bli pigg och glad av..kan han hitta den är han duktig:)

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Hög igenkänningsfaktor här! Jag är precis likadan :) Min man har ju varit i NY och kom hem med tre presenter till mig. En stor och två små, som han sa. Jag fick faktiskt en liten direkt men de andra måste jag vänta på till jul! Sjukt nyfiken! :D
Hoppas allt är bra med dig och att ni haft en mysig konsertkväll. Kram!

Anonymous said...

haha, vem skulle inte gå som katten kring het gröt när man vet att det vankas presenter :-) Klart du ska ha dina presenter :-D

Anonymous said...

Christmas is just around the corner.......so even if you have to wait it won't be much longer....