Sunday, December 28, 2008

Beverly Hills!

Today is the day! Andrew, Gabriel and I are going on a date with my good friend K and are going to the movies. Beverly Hills Chihuahua is what's playing. Unfortanetly they are only showing it in swedish but I'll buy the film as soon as it comes out on dvd to see it in english. That's really weird because they always show both at the theater but not this time.


It's been hectic around here despite F being off work. He's Finally getting our Bose system working. We installed speakers in 5 rooms, in the ceiling, so we can have music thru this system and play different things. For example, if someone is watching tv in the livingroom I can still play music from the system in the kitchen. I'll get some pics when it's done.

Shannon and Mom, I'll call as soon as I can! Maybe this evening when we all get home.

Have a great chihuahua day!

7 comments:

Anonymous said...

Hej sötaste! =)) Hoppas du har haft en underbar jul! Men visst är det skönt att vara hemma igen. :-)
Jag har fullt upp här, vi får gäster om 1 1/2 timme, men jag ville bara lämna en liten hälsning och självklart måste vi ju bara ses i Gbg! Vi åkte ju hem från Norrland samma dag som ni skulle åka hem, så det körde ju ihop sig där tyvärr. Men nu ser jag fram emot nästa vecka istället. :-)

Vi hörs lite senare, jag måste fortsätta här. Två saker till bara - Åhhh..så sjukt snygg väska! =)) Och jag är så avundsjuk - vill också se Chihuahua-filmen! *Skratt*

Må så jättegott gumman och sköt om dig, så hörs vi! Massa kramar!

Anonymous said...

Jag har redan sett chihuahua filmen, och dessutom på engelska :P
Kram och god forsättning !

Anonymous said...

Hallå! Hoppas ni hade det trevligt. Kramar!

Anonymous said...

Ja, men dte är lika bar att kastrera honom då, förstår att dte är jobbigt.. Jag har tikar som markera inne, men dom kan jag ju knappats kastrera ännu.. Tråkigt att små hundar ska vara så jädras pissiga av sej ! Jag slår vad om att han är lika lyckliga utan sina juveler som med :P Dom vänjer sej.
Och han blr säkert mycket lugnare oxå, det blev ju hans mamma i alla fall. Lat och fet :P Lycka till , Kram !

Anonymous said...

Jag har kontaktat vibri. KAnske någon gång i feb skulle passa? Om det är 6 betalda beställningar får jag ett gratis halsband!! Känner du fler hundägare? Om det bara blir du, Katja och Cilla blir det kanske lite tunnt. ;-)Kram!

Anonymous said...

Åh, lätt att jag ska köpa den engelska verisionen när den kommer ut. Så roligt! Var den bra?

Anonymous said...

Hej gumsan! :-) Jag fick ditt mess på msn idag, Tack! =)) Du ska få mitt också. Vi får ju bara inte missa varandra i Gbg!
Btw, jag fattar inte hur jag har kunnat missa det, men det har jag totalt gjort! *skäms*
Grattis till vinsten på PP! =)) Det var väl nästan givet att du eller jag skulle vinna... *gapskratt*

Må så jättegott så hörs vi!
Varma kramar//Indra