Tuesday, December 02, 2008

Blog Award!

Isn't this the cutest!? Indra picked me as one of her favorite blogs and we thank her so very much!


It's our turn to give away the same award so I'll write this in Swedish:

Först Indras motivering till varför hon valde mig:

Lori - och hennes blogg 30Something som är en härlig blandning av familjeliv, foton och roliga små berättelser om hennes tre ljuvliga små chihuahua och mysiga shoppingtips utöver det vanliga. (Dessutom en perfekt engelskaträning för mig..)


Reglerna:
1. Du som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4. Lämna en kommentar i deras bloggar och berätta att de fått utmärkelsen.

Sara- Driver bloggen MissTell och är Guccis uppfödare. Rolig ungmamma med många hundar och två super söta söner. Stark tjej som jag beundrar hennes energi!

Lotta- Lotta är den av mina vänner som har kört dagbok/blogg längst av alla jag känner och här är hennes senaste Loppran . Min vän i verkliga livet så väl som på nätet. Hon skriver roliga små berättelser och betraktelser och allra fiffigast är att hon kan citera så mycket saker så man tror inte det är möjligt. Båda till ord och vem har sagt vad!

Tommy- Tommy är L's man som driver bloggen Tompa5 . T skriver alldeles för sällan men han skriver roliga händelser, senaste teknik och bäst är musiktipsen. Dessa musiktips kommer verkligen för sällan.

Anna- Anna är en underbar tjej som bor i Skottland med sina hundar och man, svensk tjej dock. Hon driver min favorit webshop för hundsaker PoshPooches och en av mina favorit bloggar HÄR . Hon skriver på engelska som jag gör och har två chihuahor och en JRT.

Indra- Som är den som utdelade gåvan till mig får den tillbaka ifrån mig utan att behöva köra om sin lista igen;) Indra skriver om sin vardag med söta chi Loxy och vad jag kan se ifrån alla dregelframkallande bilder världens bästa cupcakebakare!

Ewa- Min vännina skriver sin blogg om sin vardag och vad som händer omkring. Jag kan inte länka då hon har skyddat sin blogg. Men jag vill ändå inte lämna henne utanför då jag besöker henne varje dag.

Hmm, sen vet jag inte mer, jag besöker ett flertal bloggar varje dag men dessa känner jag en mer personlig knyttning till och vill gärna dela gåvan till. Känn ingen press ifrån mig vänner att göra listan men ta gärna emot gåvan.

Love and hugs
xoxoxoxoxxo

6 comments:

Anonymous said...

Men så rart! Tack söta du!
*glad och stolt*
PUSS!

Anonymous said...

Gulle!

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Grattis! :)
Fortfarande ingen väska? Jag håller med Anna, du kommer att dö. Så snygg är den :P Maggie har ju testkört nu och även hon är väldigt nöjd :) Men nu vill hon ha en egen valp i julklapp, hon blev helt kär i den lilla dp-bebisen!
Vi håller tummarna för er i vavva-lotteriet och så fort blogg.se slutar bråka med mig så ska jag lägga upp Maggie svar på din utmaning! Hoppas allt är bra hos dig, stor kram!

Monica Hansen said...

Jag har noterat er:)

Anonymous said...

Tack vännen!!

Anonymous said...

Tusen tack för gåvan gumman! :-) Jag har strulat till det totalt den sista tiden och har ingen koll på om jag har svarat eller inte när jag har gått runt på mina favvobloggar. En följd av sömnlösheten gissar jag. *s* Så jag ber om överseende i fall jag råkar skriva samma sak två gånger. (eller fler...haha). Men en sak vet jag i allafall, och det är att jag inte lagt upp utmaningen från dig ännu, och det ska jag göra så fort jag kan. =))
Ha en jättefin kväll med de dina. Massa kramizar!