Tuesday, November 25, 2008

Spoiled Baby

Well here we are all getting sick! Poor little Noah has a really bad cold, Gabriel says his throat hurts and my face is killing me, hope it doesn't get worse because I'm already worn out!

One little girl here though is becoming very spoiled. Bless her. We've never let the dogs in our bed. Mostly because we always have kids in our bed and our bed is really high. We do always say that as soon as we don't have the boys in our bed then we'll be so lonely so the dogs can come.
Rosie still sleeps in her little crate at night and Kyle and I take turns, just so she gets used to both of us. I take her up at night and I try putting her next to Fredrik but she just tries to get out and follow me so I take her in the bathroom with me while I brush my teeth and clean my face. After that we go to bed and cuddle for a while until Kyle comes to get her. She will NOT lay on me or cuddle too close, but If I leave or move she's looking for me.



The other night I took her to Kyles room first, poor thing kept trying to jump out of his bed to come back and follow me. When I hid and looked back in she was as far stretched as she could looking for me. I couldn't resist and took her for an hour to my bed.

She follows me everywhere! She can be in a dead sleep on the couch and Fredrik can be in here but if I get up and move out of the room for some reason she jumps down and follows me. If she's doing anything at all, and hears me coming, she comes running. Funny thing is, she's not much for cuddling close or lying on my chest for some love, but she's definately mammas girl.

(this is just a little insert to remind me later how precious my little baby girl is at 12½ weeks old)

Now I could kill for some chocolate or some Ben&Jerrys ice cream!!!!

5 comments:

Anonymous said...

Ja, visst är det lätt att skämma bort dem..? Hon är ju så söt lilla Rosie. :-)

Jag är inte så imponerad av Ben and jerrys faktiskt. Men något jag saknar och längtar efter så här i bantningstider är din underbara ananaspaj!!! Det grämer mig fortfarande.;-) Kram på dig!!

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Eller hur! Jag var också nära att välja den, och då hade man grämt sig över de där hundralapparna ;)
Härligt att du har väskleverans på gång! Hm, slutshoppat borde det vara här också, om pengarna ska räcka till fler julklappar än Maggies :D Men det finns ju så mycket fint att jag blir tokig! Vid det här laget är det många som mejlar och frågar om jag vill förhandsbeställa, specialbeställa, ha första tjing på limiterade grejer osv, och hur lätt är det då att stå emot? :P Inte alls.
Japp, Hurttas nya fleece är grym, utan den skulle det inte bli så mycket snöbus. Och i de nya storlekarna är den minsta faktiskt riktigt vavva-tiny!
Pussa nu på den där ljuvliga valpmagen från oss. Rosie är så söt att jag smälter! Skäm bort henne bara :) Massa kramar!

Anonymous said...

Vilken liten sötnos.
Ja, skvättskydden passar jättebra. Sitter verkligen på plats.Båda mina hanhundar använder dem och jag har aldrig sett att de har halkat iväg.
Hälsningar
Anneli

Anonymous said...

Hej vännen! Vad trist att ni har blivit dåliga. Jag är rädd att det är nåt på gång här också, men än så länge känner jag mig mest frusen och snuvig. Jag hoppas det bara är vädret som gör det. Men jag hoppas ni kryar på er fort.

Lilla sötnöten! =)) Hon är precis som Loxy, han var helt omöjlig som valp, så mammig så det inte var klokt. Så fort jag gick ett par meter ifrån honom när Håkan höll honom så skrek han. *s* Han är likadan fortfarande...Mamma lilla pojke. ;-)

Hoppas det blir som planerat i juldagarna förresten. Det skulle verkligen vara tokroligt! =)) Ha det så bra du kan nu och sköt om dig! Massa kramar//Indra

Monica Hansen said...

Hon är såååå söt! Nästa vecka är det lotteridragning:)

Trevlig helg!