Wednesday, November 19, 2008

For Sale!

I'm selling a bag and am going to take it in Swedish!

Ni med små hundar som besöker min blogg, passa på och fynda!
Theo Carrier st L (Jag får plats med två chihuahor i den men en åker som en kung utan att det känns för stor och klumpig)Jag köpte denna väskan på WorldDogShow och den är super fin, däremot har jag beställt en ny väska och jag använder inte väskor så mycket för att rättfärdiga att ha en hel hög. Denna väska är använd två gånger och jag gav 1300kr för den.
Det saknas ett litet bling pärla som saknades när jag köpte den men jag upptäckte det när jag kom hem. Alla andra pärlor sitter som berg och jag tror inte några fler ramlar av. Det är inget som märks om man inte vet att den är borta.
Den är köpt hos LeChien och här är en länk till produktinformationen:

http://www.lechien.se/ProduktDetalj.aspx?productID=1229&sc=

Jag har tänkt mig 700kr för väskan, jag kan skicka den eller om du ska på Hund2008(Stockholm) så kan jag leverera den där. Jag kan vänta på löning för betalt och för att skicka väskan men fråga gärna innan!









2 comments:

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Det var så lite :) Hoppas du får den såld! Kram!

MADELEINE said...

Åh, tack!! :-) Hoppas du fortsätter kika in då!! Kanske du vill vara med och tävla oxå om du har små barn?? ;-)