Tuesday, May 06, 2008

Tagit mig friheten

och snodde en enkät ifrån min vännina Loppran

Senaste person som...
Sov i din säng: Noah, Fredrik och Gabriel var med på en kant framåt morgonen
Såg dig gråta: Fredrik
Fick dig att gråta: Fredrik
Du delade en drink med: Ehmm drink? Vad är det? Jag har varit gravid och/eller ammat i över ett år nu. Drömmer om såna här vid poolen dock.



Du gick på bio med: Det var några år sedan och jag minns inte om det var med Gabriel eller med Fredriks bror och hans tjej.
Du gick på stan med: Några tjejkompisar som är föräldralediga med
Skällde på dig: Fredrik
Skickade ett e-mail till dig: Automatisk mail som talar om att sonens fotbollslagssida är uppdaterat


Favorit...
Rum i huset: Vet inte, beror på humöret. Inbillar mig att dagen kommer, barnen sover och jag och Fredrik njuter, verkligen njuter av varsitt glas rött framför öppna spisen och bara myser.
Typ av musik: Omöjligt att svara på
Parfym: Idag är det Versace Bright Crystals


Månad: Maj och sommarens förväntningar framför sig och Juli och Augusti när det är som bäst
Sten: Vet ej, Känns som Diamant passar här

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Korv och bröd på sonens match igår kväll
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja, till Noah, Hush Little Baby sången
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja, senast till Andrew, just Gabriel oxå innan han åkte med pappa.
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Massor
Kramat någon: Ja, Gabriel innan han åkte
Kysst någon: Nej
Haft sex: Nästan, eller halvt, beror på hur man räknar

Senaste...
Låt du hörde: Minns Inte
Film du såg: Ingen aning
Drink du köpte: Ehhhhh??
Sak du stal: hmmmmm, vet inte
Mat du åt: Äggsmörgås och en Daim Glass som Kyle överaskade mig med
Gången du åt en 7-Eleven-korv: Aldrig vad jag vet men en Glanshammar föräldrakorv igår kväll som var jätte god
Festivaler i sommar? Nej inte alls men jag smider på en superduperkulfest om jag hittar orken att genomföra den och förutsatt att poolen hittar hit.
Frisyr? Ärligt talat, för jävligt just nu, jag sparar eller nåt.
Fulaste kändisen? Ingen aning
Snyggaste kändisen? Åh så många att välja bland
Här är en jag gillar, bara hans röst får en att stanna up och känna efter



Vad vill du bli? Harmonisk
Planer för idag? Sova snart

3 comments:

Anonymous said...

Halvt sex är klart bättre än inget sex! :)

Hoppas du hämtat dig från vemdetnuvar som betett sig illa i förra inlägget, förresten. Jag kan bitas, säg till bara.

Och om inte poolen är klar kan vi ha fest där den ska stå i alla fall.

Kram!

Anonymous said...

Vilken kul lista! Får jag kopiera den? Kram!

Anonymous said...

Tack för idag! Stjäl listan utan att fråga ;-) Kul att läsa! Vi ses snart vackra du! Kram