Friday, May 02, 2008

Fredag kvällen till ära

Förra säsong såg jag Sarah Dawn Finer för första gången någonsin på Så Ska Det Låta.
Stor vacker kvinna med en underbar röst. Hon blev snabbt populär under Melodifestivalens aktiviteter. Ikväll låg jag i sängen med Noah och tittade åter på detta program när det visade sig att Sarah skulle gästa igen. Wow! Hon har gått ner säkert 25kg i vikt och är om möjligt ännu vackrare. Kan Sarah så kan jag! Heja dig vackra du!
Kanske borde jag skriva ut bilder på henne och klistra runt, jag vill ha hennes hår med!

3 comments:

Anonymous said...

Håller mig dig helt! Hon är så vacker! Dessutom en röst som går rakt in. Har hon gått ner i vikt? Har inte ens tänkt på att hon är/var stor... Hon passar i sin kropp. Man måste inte vara smal för att vara vacker. Faktum är att det krävs lite meat to be the perfect DIVA ;)

Anonymous said...

Håller med, hon är så himla fin! Jag tycker hon klär i sin kropp.

Förrsten tack för lånet av den lilla godbiten!

Anonymous said...

I have been and I have seen...lol I have no idea who or what the woman is for but the dog pics are great...and i like the brown glasses ...xoxo Your sister