Friday, May 30, 2008

Forward march

Noah just managed to sit himself up from lying on his belly. First time I think and I don't know how he did it. He's been cranky as usual all evening and I'm happy for the 3 minutes he finally could play on the floor. He's good att going from sitting to belly but not the other way. He's actually getting better and better during the day but he still wont sleep many minutes a day and his evening temper is killing me. Literally, my whole body aches in the evenings and mornings. Fredrik is NEVER home and rarely do I find out about it until about 6.30pm when I'm wondering where the heck he is. And YES! he's away tonight too! Work work work....that's what he calls it anyways but you choose between working with fun stuff or coming home to a cranky baby and a worn out wife, what would you do? According to him I'm just spoiled and don't appreciate anything. I work pretty damn hard for someone who's spoiled.

Anyways, guess who's crying again.....



By the way: I bought a beautiful bikini top and didn't try it on, irritating! It's way too big in the bust area. Don't know how that could be but I'm going to try and buy another one. Anyone need a 95D? it's a really pretty striped one in bright colors.

5 comments:

Anonymous said...

lots of highs and kisses from your bitch ;-).Lööve

Anonymous said...

hmmm hughs i meant hahahahahahahah

Unknown said...

Skriver på svenska det är lite lättare då att vara empatisk :-)

Stor KRAM till dig tjejen! Du är INTE bortskämd eller överreagerar eller något annat - du behöver hjälp och avlastning!
Jag är gråtfärdig emellanåt när K kommer hem, och då har jag en väldigt snäll och nöjd bebis och bara ETT annat (mindre glad och nöjt) barn!
Du har mina största sympatier!!!
(Ang bikinin, det går inte att få byta överdelen? När jag köpte utan att prova sa hon att det bara var trosan man inte fick byta...)

Anonymous said...

åh.. fler som har tuffa fredagar. Massor av kramar till dig. Inte fasen är du bortskämd heller. Jag har en snäll bebis ju, i jämförelse med din bebis med sitt temperament(som säkert kommer att vara honom till hjälp att han är så bestämd sen senare i livet). Sitter ju åxå själv, fast å andra sidan så har jag bara mig å E å ta hand om. Nä.. skickar lite kramar bara. Och hoppas att du är go mot dig idag. /K

Anonymous said...

Vaddå bortskämd?
Tigger han stryk eller ;-)

Om man definierar bortskämd som att torka spyor, byta bajs blöjor, byta ut favoritmusiken på stereon till konstant gnäll, dricka kallt kaffe och äta kall mat medan man sitter med en liten sked i handen och brummande leker flygplan, bli tuggad på bröstvårtorna (kan tänka mig att det inte är så fantastiskt skönt) och aldrig få sova en hel natt...
ja då vete fan om jag vill vara "bortskämd" ;-)
Kram på dig!!