Thursday, May 01, 2008

Alltså

Första Maj! Två av barnen försvann igår, en till sin flickvän och en till en kompis. Vi skulle grilla men blåst och regn gjorde sitt så det blev kyckling i ugnen. Mysigt var det och vi la oss tidigt, som vanligt nuförtiden.
Just nu sitter jag här, borde gå duscha men ska nog färga håret innan. Det är så skönt, Fredrik går runt med Noah och jag bara dricker kaffe. Han har helgöppet så det är skönt med denna lediga dagen.
Idag blir det av för Jakemeister, förra gången fick vänninan magsjukan så de fick avboka. De ska hämta honom senare i eftermiddagen.
Blajblaj inlägg mitt i min mysiga morgon. Ser nu att Noah somnar mot Freddes axel, så gör han aldrig för mig. Maten och snutten(bröstet) är för nära för ro då.

Nu förresten, behöver jag lite inspiration, jag har köpt vita ramar på Ikea och ska ta svart/vita eller sephia kort på barnen och hundarna för att göra fin på väggen. Hoppas det blir så bra som jag ser det i huvudet.

Because I'm worth it

1 comment:

Anonymous said...

Of course you're worth it babe!