Friday, April 18, 2008

Västerås nästa

Efter en superstressig och nervös dag så är det dags att gå lägga sig och hoppas på det bästa imorgon. Efter mina besök på olika utställningar har jag förstått vad som är viktigast, förutom hunden så klart, campingstolar! Det tog mig 4 butiker men till slut hittade jag några som jag tror kommer att bli bra. Gucci är nybadade och luktar blommor och träningen har inte gett resultalt. Alltså hur ska jag göra, han har nosen i backen hela tiden!?! Det spelar ingen roll, vi ska bara ha roligt, vi ska bara ha roligt(säg det med mig) vi ska bara ha roligt.
Jag måste åka hemmifrån runt 6.30 tiden med Noah, hund och packning. Jag har ordnat en "Nanny" för dagen som vi ska plocka up i fart.
Med tanken på att min hund är så liten så har jag handlat in stans coolaste jeans Diesel skor i Converse stil, jag menar han är inte högre än mina fötter.

Wish us Luck!


Så här såg det ut när jag och Jake var i ringen

6 comments:

Anonymous said...

Ni ska bara ha roligt.
:)
Lycka till!

Anonymous said...

håller alla tummar för er i dag kramizar

Anonymous said...

Oh beratta hur det gar sen!

Good Luck!

Anonymous said...

vad duktiga ni var båda två i dag grattis

Anonymous said...

Vad kul, hoppas allt går bra :-)
Du får skriva mer sen om hur det gick
kram!

Anonymous said...

haha, ja det vore kul att komma över med Doris.. är inte helt klar över vart exakt det är ni bor bara.. Nej, möss är inte min favorit heller, bläääh.. jag kände mig skitlöjlig som skrek rätt ut men kan inte hjälpa det.. ändå så är jag ju förstås glad över att det var små näbbmöss istället för råttor.. då hade jag aldrig åkt tillbaka dit! ett par pajer, jovisst.. annars kan du ju alltid få en skål med kladdkakesmet ;-)