Saturday, April 05, 2008

Christian Louboutin

Jag allt mer längtar tillbaka efter lite av min gamla divastil som jag borjade bli riktigt duktigt på. Drömmarna börjar rätt storslagen.
Fint i håret, sminket precis rätt, kanske en svart babydollklänning(ska leta fram dröm klänningen snart men nu snackar vi Christian)middag på stan eller något annat elegant. Kanske rent av handlarmiddagen i Tyskland där jag verkligen behöver vara divafrun!!
Hela looken skall avslutas med någon av dessa skönheter, en av mina lyxönskemål.

Favoriterna, jag som vanligtviss inte gillar djurmönstrade saker


Love!

Klassikerna!


Jag är verkligen förtjust i dessa, gröna accenter är så snygga till svarta kläder!




Skulle min sugardaddy(eller mamma, jag är inte knuslig) läsa detta, jag har storlek 41!!

8 comments:

Anonymous said...

Shit Lori då är vi två med storlek 41, men det gör inget för det är mode med ubåtar i dagens läge.
Jag gillar verkligen de svarta paren skor de är i min smak, de silverfärgade är snygga men skulle inte passa mina elefant fötter, skulle se ut som en ja vill inte ens tänka på det.
Ungfär som jag sa hur jag ser ut i klänning. tänk dig en vuxen människa med pjyamas med bajs lucka i baken så skulle de se ut.

men jag kan tänka mig dig i dessa skor och något snuggt upptill snacka om here i´come girls iám a´bitch hihihihi
missuppfatta mig inte fel nu vännen.

kram

Anonymous said...

Åh jag vill också, jag vill också, JAG VILL OCKSÅ HA!
Ska börja gå i högklackat nu i alla fall. Trött på mamma-mysbyx-gympasko-stilen, blä!
Nej nu är det diva som gäller, haha!
Högklackat o korta kjolar, japp. Varning på stan! Hehe
xoxo

Anonymous said...

shit Girlfriend skulle jag änns försöka ta mig fram i ett par SÅ höga dojor skulle jag garanterat ligga på usö kan ju inte änns gå snyggt i ett par tofflor ;-) LÖVE

Anonymous said...

ååh, fina som praliner är de ju! skulle gärna gå oftare i höga klackar, men det känns lite fånigt när man är ute med barnvagn och hund.. lyckas väl stuka foten också! annat var det när jag jobbade, då gick jag gärna i snygga kjolar och höga klackar.. såå snyggt! På tal om inredning så är det ju inte helt lätt det här med gardiner.. man vill ju hitta nåt som känns helt rätt.. åhlens har ju en del fint dock.. kollat där?

Anonymous said...

Åh, vad fina skor!! Jag kan verkligen inte gå i höga klackar. Jag stapplar fram som jag vet inte vad... ;-) Sen håller inte ryggen för det heller.. *urk*

Förstår vad du menar dock. Jag längtar efter att förnya hela min garderob. Men inte lätt att hitta snygga kläder i min size, iallafall inte som passar en bebis-mammas plånbok...

Kram på dig!

Anonymous said...

Tack för din söta kommentar i min blogg! Det värmer :)

Anonymous said...

ÅH! You and me both! Fråga Loppran!

Vilka jättesnygga skor. *svimmar och dregglar*

Anonymous said...

Jag har ocksa 41, vi kanske kan ha delad vardad?

Riktigt lackra!

Jag gillar inte animal print vanligvis heller men dom dar var riktigt tuffa!

O dom kostar sakert ocksa!