Thursday, April 10, 2008

BabyDiva!

Jag älskar väskor och skor! När man är en kraftig tjej så är dessa guldvärda. Oavsett storlek kan man nästan alltid hitta snygga skor eller en snygg väska.
När man är upp i bebisåldern så är sköttväskan ens nya alltiallo. Typiskt att väskmodet är sjukt snyggt just nu.
Jag köpte denna sköttväskan när jag väntade Noah, redan innan jag köpte den misstänkte jag att den skulle bli lite klumpig på vagnen men det struntade jag i, den är sååå fin! Alla som jag tyckte om matchade inte vagnen så jag tog denna.
En jätte fin väska som har många fack som jag gillar.

MEN! jag kan ändå inte låta bli att kika på väskorna när jag är inne på babyaffärerna. Stog i förgår och kikade på alla väskor och såg många snygga men inga direkt som jag trodde skulle passa min vagn eller som skulle få mig att vilja byta, tills jag kom fram till kassan! DÄR! var MIN väska som var så tuff och som matchar min vagn perfekt! Jag säger öde, min man säger shoppingberoende! Smaksak alltså.
Som tur var ville min vännina som var med mig köpa min väska om jag köpte en ny haha. Pust för det!
Här är nya älsklingen, som ligger i påsen fortfarande då det känns som jag behöver en kopp kaffe, lite lugn och ro och kanske tända ljus till och med innan jag byter över till den.

Och ja, jag vet redan att inom två månader kommer jag att klaga att denna väska är för djupt, att jag måste gräva i den för att hitta haha.

Just det ja, bägge väskor är av märket OiOi om någon skulle blir köpesugen;)

8 comments:

Anonymous said...

Hej! Tack för dina tankar, dom har jag behövt kan du tro! Jag har skrivit ut "hemligheten" nu så du kan läsa om det i min blogg om du vill :) kram från mig och vovvarna!

Anonymous said...

Han kommer från en kennel här i skåne, deras första chihuahua kull. Ja vad hade jag gjort utan mina pojkar .. kram på dig

Anonymous said...

åh, vad snygg väskan var! jag får hålla mig borta därifrån nu så man inte handlar massa i onödan, hehe.. iallafall tills vbi vet vad bilen kommer att kosta. Annars får väl Simon spel ;-)

Anonymous said...

Jättefin väska. jag skulle också vilja har ny skötväska... Eller snarare en ny "mamma"väska.:-)

Anonymous said...

Jättefin väska. jag skulle också vilja har ny skötväska... Eller snarare en ny "mamma"väska.:-)

Anonymous said...

Jättefin väska. jag skulle också vilja har ny skötväska... Eller snarare en ny "mamma"väska.:-)

Anonymous said...

sorry, var bara meningen med ett inlägg.. ;-)

Anonymous said...

Åh den var fin, men lite för djup tror jag för min del, men jag måste också hitta en annan istället för ryggsäcken, men jag har ingen lust att betala hur mycket som helst för en väska phu dom är ju så dyra ju....
Men,men kanske få blinka extra med ena ögat innför mannen.