Monday, March 02, 2009

Dog show

Yesterday Katarina and I headed off to Katrineholm for an inoff dog show! It was COLD inside the horse stable but we managed!

Here we just arrived and I'm getting situated with all my junk! K's keeping herself and the little ones warm.


Cuddle cuddle




Americas Next Top Model?


Jake and I waiting for his turn


My huge backside and Rosie in front of the judge


More on how the show went later, I have some great pics. For now here's good looking Gucci showing off a collar I'm thinking about selling.


Jake and Noah are eating snow off of Noahs mitten, so adorable.

8 comments:

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Alltid lika kul att få se bilder på dina små :) Hur mycket skiljer det egentligen i storlek på Jake och Rosie? Hon ser mycket större ut, men kameran kan ju luras.
Gulligt med vanten :)
Tack för pepp inför flytten, visst är det jobbigt. En vecka i totalt kaos nu, men sen ska det bli underbart! I dag hade jag sådan bloggabstinens att jag stannade uppe och läste ifatt hos mina favoriter :)
Jag tror också att Gucci skulle vara fin i ett set från Lundmyr! Men halsbandet var som sagt ingen hit. Jag skulle dock kunna tänka mig att köpa ett till (om det skulle bli en vovve till) bara för att komma över berlocken med hjärtat! :D
Stora kramar!

Anonymous said...

Kikar in på din blogg från Chiforumet. Du har så fina hundar och Rosie har en speciell plats i mitt hjärta, hon är sååå fin! Ha en bra dag! Hälsn Ulrika & Safira

Monica Hansen said...

Så fina de är!

Anonymous said...

fnissar rember to tell Noah NOT to eat yellow snow :-).Tack för en trevlig fm jg behöver mina Girls kram.

30Something said...

Emma-Jo Rosie ÄR mycket större än Jake. Gucci är än så länge störst med sina 2,8-2,9 kg och Jake är minst med sina 1,8kg, Rosie är närmare guccis storlek än Jakes om man säger så.
Lycka till nu, snart är ni i ordning och kan bara njuta igen:)

Ulrika, tack så hjärtligt och välkommen tillbaka!

Monica-Tack vännen

Minna, jag vet när jag skickade ett MMS till Fredrik den dagen så stog det typ "Noah hoppas det inte finns något kiss i snön som han äter massor av" hehe. Tack själv! Det var jätte trevligt! kramar

Anonymous said...

Söta hela bunten!

Lilla Rosie blir bara sötare och sötare!

Anonymous said...

Härliga bilder gumman! :-)
Men jag kan tänka mig att det var svinkallt att sitta i ridhuset hela dagen. Jag minns min tid som stalltjej... ;-)

Ha en härlig dag! Massa kramizar!

Anonymous said...

Vilka härliga bilder ! Fick du pengarna för väskan ?
Kram !!