Wednesday, March 11, 2009

I survived!

Writing with one hand and that works. Let me just say I ended up getting 5!!shots in my hand but it went ok and now I'm sitting here not used to the peace. The huge swelling in my fingers has already gone down quite a bit. Fredrik is going to help me shower tonight, he seems to be looking forward to it hehehe.


Noah cuddled up in my lap for his bottle when we got home. Look at Gucci, he never gets to close to Noahs hands, cuuute!


Little(huge) Mamma



Luv U


Fredrik bought me tulips *love*



About that other thing that has had me upset, well I had a good talk with Anna about it. She hadn't seen what this terrible person had written but had a theory about her. (My good friend L is great about helping me see the other side of things and I've learned to be open for it.)Apparently this girl has been down right mean for years and she thinks people just ignore her. Too bad even the moderators ignore her, she could use a real good life lesson.
Hugely funny and I have to right it in swedish:
En del av vad denna tjejen skrev till mig var: Gås Gås,som vi säger på jobbet(vilket ingen fattar men man förstår det är en förolämpning)
A sa: Surfitta som vi säger här hemma.....hahaha jag skrattade så tårarna sprutade...

11 comments:

Anonymous said...

Skönt att op gick bra! Men du vad är det där för hemsk människa??? Låter ju helt sjukt! I alla fall, skit i henne! Hon harnog stora problem med sig själv och tänk så här: Du drabbas av henne en stund, men hon ska stå ut och leva med sig själv hela tiden!
Förstå vilket helvete för henne, haha! tyck synd om henne istället! Puss och kram till bästa och finaste Lori!!!

Anonymous said...

snygg du e i nya bandaget;) o så fina bilder på dig och sötaste N!

Monica Hansen said...

Nu kan du bara bli bättre:)

Anonymous said...

God kväll sötaste! Nu har jag äntligen en lugn stund här så jag kan skriva lite. Jag läser din blogg varje dag, även om jag inte alltid kommenterar, det hoppas jag att du vet. :-)
Så skönt att op gått bra, och att svullnaden redan gått ner lite. Det verkar ju som ett gott tecken. Nu håller vi tummarna för att allt går åt rätt håll med läkandet. Håkan höll på att skratta ihjäl sig här, han hade full förståelse för din mans förväntansfullhet inför duschen. *skratt*

Jag läste även dina inlägg om tjafset på ett visst forum. Jag har inte varit där på länge så det här har jag missat totalt. Men jag vet ju att vissa där nästan har drivit mig till vansinne med sitt beteende så jag är knappast förvånad. Sorgligt bara att vissa verkar komma undan med vad som helst. Det är mycket pga av sånt här som jag inte är på forumet så mycket längre. Jag tröttnade på att bli irriterad och frustrerad var och varannan dag.
Hoppas du inte tagit för illa vid dig i allafall, vad det nu är som har diskuterats.

Sköt om dig nu gumman och ha en mysig kväll. Må så jättegott så hörs vi.
Många goa kramar!

Anonymous said...

Mehh..jag glömde ju..Vilken underbart fin bloggdesign du har lagt in! =)) Hur söt som helst!

Kramizar!

Anonymous said...

I´m so glad the surgery went OK (and I hope the shower was nice too). :)
I don´t understand very much about the other, upsetting thing, but I´m pleased to read my name. :D
Take care! See you soon!
Love / L

Anonymous said...

Vad bra att operationen gick bra! Hoppas din handled blir bra nu efter det här.

30Something said...

Tack vänner för alla era kommentarer. Det går väl så där härhemma men vi hankar fram.

L...man måste alltid vara öppen för ett annat perpesktiv och du är en mästare på det...

Kram allihoppa<3

Anonymous said...

Jätte härlig design du ha rnu ! Men vad har hänt med din arm ?

Hoppas allt är bra, kram !

Anonymous said...

Vad skönt att operationen gick bra Lori! Du får berätta mer om det på msn sen! Stackars handen, hoppas den kryar på sig bra! Puuh, ja nog vet jag hur det känns att behöva få hjälp med att duscha, tur att det var några mån sen för mig nu, hoppas jag slipper det föralltid! *fniss*

Massa kramar och pussar på handen!

Anonymous said...

Hoppas det laker som det ska! kram