Tuesday, October 21, 2008

Gucci=Diva

Gucci and I have started an obedience class. Last night was the second time. The first time we didn't train too much outside but mostly theory. Last night however it was more outside training and Gucci is just too spoiled. I thought I did real good in putting his treats together. He didn't eat before class and I took the extra good meaty treats but no no no! He's not doing anything he doesn't want to do, treat or no treat. He prefered trying to get the other dogs attention. I'm seriously taking in with some servere methods next time! Meatballs! No mercy!

Diva Dog


And another thing, seriously, how naive am I on a scale? I took it for granted that this class was indoors. It's at a high school that part of the kids go to for farming. Stalls, horses, pastures, and all kinds of things like that. I really thought if we booked a class in October, at 7:15 pm in rainy season it would at least be in the inside riding stalls for horses or something. Gucci, true diva style, hates wet, cold and rain! Now I defo think it's good training for him to learn to cope with weather conditions as such, but what about me? ;)


Sundays coming, Sundays coming!

7 comments:

Anonymous said...

Selmas hates rain too. I think it´s something about thoose dogs... ;-)

Sara Pihlaja said...

hahaha ! Han är för söt den lille !

Anonymous said...

Doris är inte alltför förtjust i regnet hon heller.. det händer att hon står under taket vid porten och vägrar gå ut.. och själv står man där blöt och irriterad för att hunden vägrar pinka så man kan gå in :-)

Anonymous said...

Visst blev han tjusig Loxypoxen!;-) Jasså, är det så det heter nu för tiden? City koppel? *skratt* Okej!=))
Mmm...snygg tröja på grabben! :-)
Läser att han och Loxy är exakt likadana, avskyr regn och kyla. *s* Men jag är likadan jag också, så vi brukar ha ganska bråttom in, båda två. Och du verkar inte heller vara så förtjust i det, förstår jag.. ;-)

Ha det jättegott gumman! Kramizar!

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Haha, vilken kaxig liten kille! Men köttbullarna borde ju funka ;)
Visst är Funnyfurs shop grym! De har typ allt. Du får väl göra som jag och mörka shoppingen för mannen, så långt det går. Om du visste hur ofta jag "får" saker! Eller så är det "tokrea":D
Tulltips mottages tacksamt! Jag skriver mejlen i en ny kommentar, som du gärna får radera direkt.
Kram!

Hundmodebloggen Posh Poodle said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hej gumman! Hoppas allt är bra med er!
Jag kikade igenom din blogg här idag, och skämdes för fullt när jag såg att jag missat att gratta Noah på hans 1-årsdag. :( Så går det när man fegar och inte läser allt för att man tror man inte ska förstå... *s* Men det var jättefina bilder, tårtan var ju fantastiskt fin och det var framför allt enormt fina bilder från när Noah föddes. :-) Jätteroligt att få se.

Jag ska skärpa mig härdanefter och inte vara så barnslig. *skratt*
Hoppas du har en jättefin dag!
Kramar//Indra