Wednesday, October 08, 2008

Desperately seeking 30something

I know, very inactive. There's a few reasons why but mostly I'm just not feeling very well. I think it's my stomach ulcer acting up. My stomach has been killing me since Saturday and not getting any better. I need to get to the pharmacy and try and get something for it. With all the stress of my brother(who is way better btw) and then this other thing going on*huge smiles* it's been a little hectic!

I took some really cute pics of my boys and Noah out playing yesterday, just going to download them.

Tommorrow is a BIG day, we are going to visit a little someone<3<3<3<3 Hope all goes well!

I'll be back!

7 comments:

Anonymous said...

my Darling get the baby home now ;-)
kram

Anonymous said...

I hope it goes well tomorrow. :-)

Anonymous said...

Hej!

Usch då.. låter inte något vidare med magont.. min engelska är ju lite knackig emellanåt så jag är inte helt hundra på varför du har ont i magen..men är det pga stress så kan det ju vara någon form av magkatarr.. det finns det receptfria tabletter för på apoteket som hjälper. Hade själv magkatarr tidigare rätt ofta och då gjorde tabletterna underverk.
Vet inte vad du ska göra imorgon, men lycka till :-)
kram!

Anonymous said...

Hej vännen!
Hoppas verkligen du mår bättre nu. Jag har inte heller varit så aktiv med bloggen de sista dagarna. Det har varit fullt upp med hemsidejobb i stället, men nu är jag äntligen klar med det.
Jisses, vad är det för en liten någon som du ska titta på???? Jag kan bara tänka mig en sak!! =))) Väntar på info!! :-)
Btw, vad jätteglad jag blev att du har selarna kvar. Den som är aktuell är nog den svarta i stl. M i så fall. Tror jag i allafall. Det är i allafall en svart jag vill ha, och Loxy har ju M i kläder så det borde ju passa. Men bud??? Herregud! Nej, du får säga vad du vill ha, sånt där är ju jättesvårt! *skratt*

Ha nu en jättefin dag och lycka till med titten på det där lilla...;-)
Kramar om! //Indra

Anonymous said...

Oops! Ett litet inlägg igen. Såg just att den svarta selen var S. Men vi kanske kan mäta och se om den passar? Det är kanske olika storlekar på kläder och selar?
Kram//Indra

Sara Pihlaja said...

Ska du hälsa på Rasken i morgon ?? :P

Anonymous said...

Hej vännen! Nu har jag varit inne och kikat på selen. Den ser jättefin ut! Och med tanke på Gucci's storlek så borde den passa perfekt till Loxy, speciellt om den går att justera lite, jag tänkte ju ha den över kläderna i vinter så jag behöver göra den lite större i såfall. Om det går, så köper jag den jättegärna!

Nu blir jag ju toknyfiken på vad du har varit och luktat på!! Ska hålla utkik på bloggen. :-) Ha det jättegott! Kramizar//Indra