Wednesday, September 24, 2008

The Drugs Don't Work

Andrew and I are keeping our eyes out for the next Swedish Idol like halv of Sweden right now and Johan blew me away at his first audition. I love his style and went out to search the group of his audition song, here you go! I love it and am now going to listen some more to them. It's been a long time since I had the calm and inspiration to find new music.
The Verve


Same song, Richard Ashcroft


T, I'm expecting rave reviews from you darling

EDIT: A friend told me this was aready played to death on the radio, just goes to show my life right now haha. I have never heard it before!!

2 comments:

Anonymous said...

"The Drugs Don't Work" (Ashcroft) - 5:05
The fourth song on the album "Urban hymns" that was released back in -97. I'm not sure that I still have that album in my possession but I know I played untill it was dead, and i mean dead...
try youtubing for the song bittersweet symphony and sit back and just chill for a moment.
But how can you listen to this song and NOT drift away for a while?

Anonymous said...

Hej Lori! Ja, jag förstår att det är ditt drömhus, det skulle vara mitt med. Men jag förstår även ditt problem med inredningen. Jag har kämpat med exakt samma sak i flera år, och jag gör det fortfarande. Jag vet hur jag vill ha det, men det är ändå svårt att få till det där extra som känns absolut rätt. Jag blir aldrig nöjd, eller snarare färdig, på något sätt. Men jag tycker också väldigt mycket om Shabby Chic-stilen, samtidigt som jag även tycker om en hel del andra stilar också. Så jag har svårt att bestämma mig. Och därför är risken stor att det bara blir en soppa av allting, när man vill ha lite av varje. *s*

Men som du säger, din tid till inredning kommer nog så småningom. Jag förstår mycket väl att din söta lilla pojk tar din tid just nu. Jag hade lite problem med att räkna ut hur många barn du hade. *skratt* Men jag antar att det var foton på en del kompisar till dem också.

Jag ska fortsätta läsa lite här inne hos dig idag tänkte jag. Förresten, er semester i somras och bron ni åkte över som du blev väckt för att se. Var det Höga Kusten-bron tro? Vi tyckte det var väldigt likt i allafall, min sambo och jag.

Ha en jättefin dag! Kramiz//Indra

Ps. Ursäkta mina mastodontkommentarer. Haha! Jag kan aldrig sluta skriva i tid. *s* ;)