Sunday, September 14, 2008

Challenged!

I never get challenged, first time by Anna and I thought it would be fun so here goes!


5 things in my freezer:

* Frozen berries

* Vegetables

* Bread

* Meat

* Ice maker

5 things in my wardrobe:

* My Gucci and Coach bag (= Love)

* Shoes

* Mine and F's clothes

* Laundry pile

* A suitcase that F uses alot and never puts away

5 things in our car:

* Carseat

* Parking tickets

* F's telephone messages

* Diverse toys the kids forgot

* One of Noahs strollers

5 things in my handbag(diaperbag):

* 3!! hats (Noah hates them and apparently they end up in the diaperbag)

* Wallet

* Lipgloss

* Diapers and clothes for Noah

* Phone

I would do pics but I'm to lazy to google right now;) I now challenge all my friends I know visit my blog often. Come on gals, let me into your wardrobes. Feel free to translate back to swedish!

9 comments:

Anonymous said...

Hej "okunnig"

En kiev ska vara kykling som man skar en skara i o lagger i vitolkssmor i o sen har i breadcrumbs. SVINGOTT! Men eftersom jag ar veggo sa gor dom en mean san dar ingen stackars kykling fatt do for min skulle. Alltsa gjort pa soja proteiner, but its yummy!

Haha!

Anonymous said...

http://rytterling.zoomin.se/index/31358.html

Sara Pihlaja said...

Hej, när det är nästan bara massa lustigt folk som har hört av sej hittils hihi, så hon är kvar ännu :p Kram !

Anonymous said...

5 saker i min frys:
Hallon
Bröd
glass
is
Frost massor :-)
5 saker i min garderob:
Mina kläder
mina underkläder
Min hemliga röda låda
sängkläder
dammråttor
5 saker i min bil
Barnstol
massor av leksaker
tuggummi
isskrapa
hushållspappersrulle
5 saker min handväska/skötväska
Tamponger
sked
kvitton
blöjor
munsårsalva

Anonymous said...

Borrowed! :)

Anonymous said...

5 saker i min frys:
glass
Bröd
wiskykuber
köttfärs
klyftpotatis


5 saker i min garderob:
Mina kläder
Mickes kläder
nemones kläder
skräp
dammråttor
5 saker i min bil
Barnstol
massor av leksaker
vagn
isskrapa
skräp
5 saker min handväska/skötväska
äger ingen handväska,
i skötväskan:
blöjor
kläder
nappar
gröt
våtservetter

Anonymous said...

Tjena bruden! Tankte bara ge dej en "heads up" att jag ska bestalla fran Puppia nu i veckan om det var nagot fran den nya kollektionen du ville ha i samma veva. Finns lite sota trojor da det inte finns nagon loveholic att bestalla...

Kram

Anonymous said...

Tjena bruden! Tankte bara ge dej en "heads up" att jag ska bestalla fran Puppia nu i veckan om det var nagot fran den nya kollektionen du ville ha i samma veva. Finns lite sota trojor da det inte finns nagon loveholic att bestalla...

Kram

Anonymous said...

5 things in my freezer:
*Bread
*Cevapici
*Potatobuurgers
*minched meat
*meatballs

5 things in my wardrobe:
*piles of clohtes
*Wilmres birthday presents
*Christmas presents for the children
*bags
*scarfs

5 things in our car:
*Garbage
*parkingtickets
*Wilmers stroller
*seats for my children
*navigator

5 things in my handbag(diaperbag):

*money (not much, though)
*poopbags for the dog
*diapers, wipes
*babyclothes
*babyfood