Saturday, July 26, 2008

I don't mean to complain..

but I'm going to anyways!

Summer in Sweden is always unsure, you really never know if it's going to be nice or rain alla season long! I _never_ complain about how hot it is because I'm always so greatful when it's nice.....BUT.....these damn fireflys are driving me CRAZY!!!
They bite, it hurts bad and then the bites itch like you can't believe! Like a huge mosquito bite. They are literally eating me alive and night time sleeping is almost unheard of because the itching is killing me, if Noah isn't awake and demanding my breasts.
Fredrik suggested asperin so I'm going to read and see if they help the itch because it's bad.



Anyways, town today for a quick shopping trip and Noah got a really cool new stroller, show you a pic soon.

Gabriel today while in the pool with me; Mamma, I looooovveee you, there's no other woman as beautiful as you.

He's such a lover that little guy.

OOhhh and Gabriel learned to swim! He basically taught himself! He would be in the pool all day everyday if we let him.

Maybe more tomorrow! Good Night
Gabriel love:)

6 comments:

Anonymous said...

hej. Usch, finns sånna i sverige?? Visste jag inte. Men när jag blir biten av olika kryp, brukar jag få stora utslag, å brukar ta clarityn i värsta fall, å det brukar hjälpa mot värsta klådan. Kanske prova? Annars att badda salubrin på, helst så fort man fått ett bett. Hoppas du hittar nått som hjälper, är ju tufft nog i bebisland att inte få sova av sånt, behövs ju inte dessutom. Kram på dig!

Anonymous said...

Menar du broms? ja det är verklign outhärdliga i år.. har blivit biten överallt nu senaste dagarna!
Vet inte om asperin hjälper mot klådan, men allt är väl värt att prova :-)

Anonymous said...

Yes I agree with you! Those gad-flies, wasps and earwigs are truely partykillers!! I dont want them anywhera around me. We bougt a electric racket at Jula that will take them down. It was a bargain only 29 sek. :-D

Anonymous said...

Hej hej din stackare! Hittade hit via syrrans blogg. Min dag har varit kantad av insektshat!! Jag blev getingstucken i morse i sömnen. En geting kröp omkring på min kudde och jag rörde väl på handen för den stack mig i tummen så jag vaknade av en plötslig svidande smärta! Idag har jag läst på om insektsbett och läste bl.a. att man kan fukta betten och sedan gnida en tablett med acetylsalicylsyra mot bettet. Det ska lindra klådan. Har själv inte testat eftersom getingsticket inte kliade utan bara värkte.

Anonymous said...

stackare hopplöst med alla dess insekter vart ju jälv stycken av en geting i fingret i tisdags vet hur jävliga dom är nu kramizar

Anonymous said...

Poor you! I saw that "Kestine", an "antihistamine", is even for mosquito bites. You can buy it at the drugstore... Maybe it can help eliminate some of the itching. I hate insects!!!