Tuesday, August 12, 2008

Road Trip 7- Home!

Well we're home again finally! See all my spelling mistakes in previous inserts but I'll fix it later.
Extremely bad moods around here so I wont write long. I wont get too personal about that, what's the use?
I know, my back is free, I'm loooooooooooong from perfect but I love you my sons. When asked, I'll proudly say, I did it all for them. Not everyone around here can say the same.

Another article about Hymer!

Sister- I love you, I'm so glad we are more than just sisters, you are truely my best friend! Usually when asked I say I have no best friend, everyone I know has someone closer, someone they hold dearer, then a day like today comes. Thank you!

4 comments:

Anonymous said...

:( what can i say... Im here if you want to. Love you girl!

Anonymous said...

Men men men!!!! Varför drack ni inte kaffe här??? Vi var ju lediga och allt. Asch!!!

Kram!

Anonymous said...

Hm jaha hm, har nu suttit och försökt att läsa dina bloggar men jag ger upp nu min engelska är verkligen NADDA..
Vet att ni har varit ute o farit o fläng o lite till men mesta dels så ja du förstår.
Men tycker om dig ändå vännen, hoppas jag duger ändå fast jag inte klarar av att läsa allt duskriver o mitt översättnings program räcker inte till hahahaha.
Sköt om di nu och familjen..

Han verkar allt rolog din karl lite knasig också hihihi
Kram

Anonymous said...

Thank you for well done roadtrip-blogging!
I´m so glad to hear about your great sister-connection. For the rest - hmm, todays experience sounds not so fun at all. Can we blame the north of Sweden?
Love / L