Friday, February 08, 2008

Nya tag!

Nu var det över ett år sedan jag har bloggat, inser att ingen i min familj läser sånt här iaf. Jag kanske inte skickade länken ens till dem? Iaf, jag ska försöka igen. Har tänkt mig en sida där jag kan ev. skriva ut lite och ha det i en pärm till killarna. Det händer så mycket som jag inte vill glömma men sen är det bara borta.

Just nu är jag mitt up i att "övertyga" mannen leken igen. Varför kan han inte bara intressera sig för vad jag vill och fråga frågor, var positiv! Allt är en kamp och bråk över vem ger sig först. IRRITERANDE! Och oneklingen känner han sig säker samma.

Nu sitter Noah på golvet och kikar på tv och jag undrar hur länge det går? Hade tänkt ta itu med den STORA stryckhögen idag. Skulle vara skönt att vara ikapp och kunna släppa det.

En önskan till är att Noah ska börja ta flaskan. Inte helt men lite grann. Ett bad, två glas vin och lite härlig Ipod musik...nya hörlurarna...*drömmar*

No comments: