Monday, February 18, 2008

Amma, trösta, amma

Jodå, så ser det ut. Antingen ammar jag eller så går jag golvet och tröstar. MEN! Idag verkar det riktigt härligt ute, våren är på inkommande! Jag måste dock ta tid och tala om för dig Noah, min hjärtegris, att du är jobbig! Tur är väl att när man känner man inte orkar en stund till så flinar du så där underbart härligt som bara du kan och man smälter och slappnar av för stunden igen.

Nu är det så att jag har massor med fina bilder, i kameran! Dagens mål är att tömma kameran och kanske lägga in några trevliga bilder här.

Har tittat runt en hel del på valpar. Eftersom chokladasken var redan bokad så kom jag av mig lite. Hans bror finns kvar men jag vet inte, Gucci är black&tan, känns som man vill ha en annan färg på hans blivande lillebror. Hade tänkt oss en långhårig denna gången men det finns två st kolafärgade korthåriga killar här i örebro. De är iof leveransklara nu och jag vet inte om vi vill ta hem valpen förräns om minst en månad. Vi får se, hade lagt ut bilder här men jag har inte frågat ägorna till bilderna så det är bäst att låta bli.

Igår var jag och skulle köpa en antiskall halsband till Gucci som ylar så förbaskat när Noah gråter, seriöst, det blir en cirkus här. Det skulle kosta 1300:-!! Jisses! Bestämde mig att låta bli och söka på nätet istället, Tradera kanske har lika bra till billigare pengar.

Ja, fashion, jag fyller år på fredag. Sjukt många år! Min önskan, 3 timmar och en bokad tid på salongen för att fixa mina naglar. Eller! 4 timmar och en tid bokad på min salong för lite förlängningar, och allmän reperationer av mig;) lite kläder kanske? Läs och lär hjärtat, läs och lär!

Ska även snart köpa nya glasögon, jag har jätte fina solglasögon men jag är så sugen på stora fina. Ska fundera ett tag på hur det ska gå till!

No comments: