Wednesday, February 27, 2008

Jake!

Då har vi bestämt oss för Jake! Finns en liten historia bakom. När Gabriel föddes så valde vi mellan Gabriel och Jacob..Gabriel känds helrätt ifrån allra första minuterna. När Noah föddes var Jacob åter på tal, fast det kändes inte rätt för mig. Fredrik å andra sidan hade till och med en mapp med bilder på sin dator med namnet Jacob...bilder på Noah. Det tog nästan 2 månader men till slut bestämde vi oss för Noah. På dagis när Gabriel började fanns det redan en Gabriel och vi ville absolut inte att han skulle kallas för Gabbe så vi tog lite av hans amerikanska påbrå och sa att han får kallas för Gabe. Vi hade redan bestämt att om vi fick en Jacob skulle han få kallas Jake i dagis sammanhang om det fanns fler. JA, nu blev det ingen Jacob och när vi skaffade valp så är jag helt ärlig mer förtjust i Milo men jag vill även att Fredrik känner sig delaktig och vi har nu övat och ropat och JAKE blir det!! Välkommen hem snart gubben.


Idag är Kyle hemma sjuk, i stort sätt alla killar har nu råkat ut för förkyldningen. Andrew lite lindrigt och egentligen är Fredrik ganska risig men ändå på jobbet.

Igår kväll tog jag en del fina bilder, lägger ut dem senare när jag har tömt kameran.

Ska försöka komma ihåg att skrytta lite med att min stora stora 15 åring har sin första flickvän, Fanny, så gullig!

No comments: