Wednesday, February 27, 2008

Mackor!

Lille söta rara Gabriel. Idag var han hemma med mig och vi pudlade runt på morgonen så som jag brukar göra. Han käka lite frukost och sen började undra när jag skulle äta. Mamma, sa han, ska inte du äta snart, det är jätte sent(typ 11 tiden). Jo, sa jag, mamma ska snart, bara fixar med Noah. Någon halvtimme senare så frågar han mig om han fick en smörgås. Visst sa jag men du får vänta lite för mamma ammar. Jag fixar mamma, säger han. Han drar sig ut till köket och visst går det för honom att fixa en smörgås även om jag får städa up efter honom. Det tog ca en kvart och rätt som det är kommer han stolt som en tupp ut i vardagsrummet med två små tallrikar med sig. Room Service, ropar han glatt. Jag gjorde två mackor till dig med mamma*kärlek*. Va! mitt underbara omtänksamma barn, han bredde två smörgåsar till mamma sin. Här kommer bild på mina super goda mackor. Gabriel är 5 år förresten.

1 comment:

Anonymous said...

Ah men du!!
Mackor är ju toppen, särskilt när de kommeer farande av sig själv ;)
Jättekul att se dig blogga igen. Lots of kisses babe!