Wednesday, August 19, 2009

Back to school!

Hi everyone!
This week is school start at our house. Monday it was time for the boys to get up early, eat breakfast and head off to the first day.
Andrew started his first day of junior high and Gabriel his first "real" school day as a first grader. How bout that?
Kyle is second ring(sophmore) at high school and även Noah has started daycare!
You wouldn't believe how many forms and papers I've filled in for them all, my word!

Couple of pics of two of my guys:


Andrew like any 13 year old hates having his picture taken but look how handsome. Here you can even see how much his braces are helping already


The worlds cutes first grader

3 comments:

Indra said...

*Gapskratt* Ja, det är ju faktiskt dubbelt jobb. Haha! Men det ligger något i det där att "beundra" vad man har inhandlat. *skratt* Men det finns ett annat skäl också. Jag har världens minsta kylskåp typ, och fullproppat skafferi, så jag måste planera inpackningen noga. *s* Skulle jag börja att bara packa in sakerna från påsarna så skulle jag definitivt stå med två kassar som inte får plats sen. Hehe!
Jisses, nu snackar jag en massa om handling jag också. :-P Det var tydligen ett roligt ämne. ;-)

Hur som helst, hoppas allt är bra med er. Jag låg nog och vilade när du ringde ja. Jag hade mobil och hemtelefon avstängd hela den dagen faktiskt. I fall jag skulle lyckas somna och slippa bli väckt igen.
Men vad ska du göra i H-sand? *nyfiken* Nåt med vovvar? :-D
Nu måste vi verkligen prata nån dag. Det här är ju superslappt! *skratt*

Underbara bilder på dina killar här nere. Och fotot på Noah i tidigare inlägget är helt ljuvligt! Han är bara så toksöt! Och dessutom fick man njuta lite av eran vackra hall. Mer foton från huset. :-D Jag tog ju inga bilder inomhus när jag var där, men jag kände att det kanske var lite väl mycket att gå runt och fota i ditt hem. *skratt*

Ha det nu så jättegott så hörs vi. Snart!

Massa gokramizar! //Indra

sara said...

Gud så söta ungar !! =)

Indra said...

Hej Söta! Hur är det idag? Här ösregnar det så man är ju på sådär lagom gott humör liksom.. *s*

Som du har sett så har jag ju skaffat Facebook numera. *s* Jag har inte velat innan, med tanke på reglerna om upphovsrätten på foton osv, men nu kände jag mig liksom tvungen. Alla har det ju, och jag kände att jag inte hängde med nånting när allt händer därinne. *skratt* Men jag har inte lärt mig det hela riktigt än, så har du skickat nåt till mig, eller skrivit nåt som du inte fått svar på så förlåt. :-P Jag har inte riktigt fattat hur man kollar allt än. ;-)

Hoppas du får en fin dag i allafall, och att ni har lite roligare väder än vad vi har.
Massa gokramizar! //Indra